2015年7月3日 星期五

Day 3 @Tokyo

第三日行程去秋葉原食午餐

之前我問KC有無燒肉介紹,最好係山手線之內,因為行程都幾趕

佢介紹去秋葉原"万世",佢成幢都係食牛肉

唔同做法既牛肉料理,秋葉原都係一程車,於是就去

呢度真係好多宅男 


地點:東京都千代田区神田须田町2-21 5F
JR秋葉原站電器街出口行5分鐘
其實出口直行前兩個路口轉左就會見到


KC推介10樓千代田,但我唔喜歡鐵板燒

所以去5樓食燒肉

仲有其他料理的


價錢好平,我點了和牛 12件同 一客大既三種盛 




佢個套餐仲有跟飯、湯同泡菜

而我就另點以下個拼盤


呢個和牛未算驚喜,但都唔錯


反而呢個三種盛都唔錯,個牛舌燒完都好軟滑


我最喜歡食燒肉的

呢間的確抵食


之後搭JR去新宿轉丸之內線

新宿向池袋方向,搭兩個站去 四谷三丁目

無街名的,你晌消防博物館出口出,轉左行,記住係轉左

佢幅圖都只係寫四谷三丁目,是但一個睇錯方向都會去唔到




如果無行錯好快會見到的

佢鋪頭細細,但都幾齊,最抵買係衫仔



分好呎碼,Tee最細係80碼,都有初生B既呎碼的


短袖 Tee連稅都只係 1080yen,好抵





買左呢堆野比包包

包包有個麵包超人水壺,我晌度配番支飲管比佢做後備

呢堆野加埋唔使5000yen

裡面有好多玩具,但玩具包包有好多,多到收埋既都有一箱

我只買d實際既比佢玩具只有電話一個,免得佢成日拎屋企個真電話亂打比人,好抵好抵,


落新宿,目標只有波鞋

路經呢度點都入去睇下,如果有朋友或自己生B,晌日本Comme ca買BB set好低

3000yen 一set

男女裝開始減價,都抵架


路經 3coins又執幾樣,每間 3 coins都略有不同,見到就好買喇




300 yen買個小布袋帶包包落街玩都輕便d


行到去新南口,高島屋對面既St marc cafe食個Tea

魔鬼到不得了



好好味啊!個丹麥酥配雪糕,肥死人

但好食到不得了








iced green tea latte,都幾好飲

食完飲完行高島屋

高島屋晌新南口,要由呢個入口行番去JR站,完全係半個地球咁長路



之後返池袋,主要去西武買手信同其他雜物

Kit kat有好多唔同口味

我買了佢話冠軍既士多啤梨楓糖味,試了…太甜

呢度有手信盒裝,後來我去到機場發現仲抵啊!明天再寫




行到好累食飯,是但晌西武上面食吉列

呢間唔介紹了,大家如果晌池袋想食吉列

行番去parco食和幸吧!




3日只買了咁多多,其實我有晌藥房買眉粉、眉粉同眼線筆

仲有mask 及 3隻碟,3隻碟太小了,因為無時間去睇

仲有涉谷既Loft有幅畫我好喜歡,如果同大少爺去就一定買回來

明日會post埋最後一擊同機場買既手信,又平又抵的










大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾