2014年2月7日 星期五

尖尖尖

過年期間真係不得了

大少爺放足7日,令我每日都同佢吃喝玩樂

心情好,自然又食得好

加上一過7個月個肚大得好快,我分唔到自己肥了定係個BB大了

又唔太敢上磅

大少爺放完假返工,我終於可以正常飲食,首要煮晚餐

自己煮昨餐份量可以控制得好,起碼我可以飲多d湯

近日瘋狂喜歡尖椒,釀尖椒

佢得意之處,你唔會知自己食唔食得中辣既

我昨晚食好多隻無一隻辣,但大少爺食中一隻辣既呢

唔喜歡青椒,但喜愛尖椒,又另一唔知點解既呢

我望完張相又想再食過啊

呼~


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

4 則留言:

  1. 係呀,食尖椒要辣先好味!我試過買尖椒個時問街市檔主點可以揀辣嘅,佢話無辦法喎……

    回覆刪除
  2. 通常薄身啲就會辣,我屋企有人食辣有人唔食辣!我地會一字排開咁排好的尖椒,再搵食辣嘅人逐隻剪少少試味分返開邊啲辣邊啲唔辣!費事唔食得辣嘅中地雷,想食辣嘅無得食!

    回覆刪除
  3. 我都係呀,唔愛青椒,好愛尖椒

    回覆刪除
  4. 請問點釀呀?我次次釀完煎時d肉就甩出來……

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾