2014年2月10日 星期一

回暖


昨日開始…勁凍

但我鍾意,鍾意凍到入骨既感覺,然後同個被窩談戀愛

加人又愛又恨既暖風機

仲會用我多年來都覺得好好用既暖水袋

越凍既天氣,越易令我感到幸福

呢種可以懶洋洋既日子唔多,總會有點不安

到底…我那自由自在既歲月完結時,會點既呢?

趁現在…得快樂時且快樂

我近日愛食上海年糕,佐敦有間上海菜既回鍋肉炒年糕好好食

我識整回鍋肉,當然加個上海年糕無難度

就係咁…是日午餐完成了





豬肉   一盒 (我去吉之島買豬肉薄片,你可以以家中人數決定買幾多)

豆腐乾  3塊

青椒    1個

椰菜    1個

蒜蓉 1茶匙

上海年糕    隨意


醬料:

甜麵醬    1湯匙(即係甜麵豉,雜貨店有售)

豆辦醬    1茶匙

生抽 及酒 1湯匙 (怕太濃味可以每樣半湯匙)

糖     1茶匙

*以上醬料全部撈勻

做法:

1將豬肉略醃,豆乾切片、青椒切件、椰菜切件,年糕放入滾水內略灼

2.將椰菜放入微波爐叮1.5分鐘備用

3.熱鑊加油爆豬肉至半熟加豆乾、青椒加入年糕炒勻,最後加入蒜蓉

4.加入已撈勻醬料去炒,炒勻後加已預先叮過椰菜,快手炒至醬料與材料均勻便熄火上碟


*點解椰菜要先叮1.5分鐘?
因為椰菜預先叮熟少少,就唔需要太早落鑊炒,咁會減少炒既時候出水機會
回鍋肉太多水份會失去惹味既感覺
而叮又唔會似烚咁多水份

*蒜蓉唔好太早落鑊,會易焦黑,中途落既話會保持香味之餘,唔會焦

*回鍋肉傳統要先烚豬肉,但我覺得skip呢part都可以

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾