2014年2月15日 星期六

一煲三味的週末


今個星期六無出街,因我心情唔係幾好

加上又凍,凍之餘個暖風機壞了

幸好,係壞唔係爆炸

於是的起心肝煮飯仔

煮d易既,就高鉀排毒雜菜湯、薑蔥蒸雞加臘味糯米飯

同惹一煲

今次用了大約15分鐘吧!就一次過煮好一餐飯
高速煲資料



最底一層係高鉀排毒湯,怕寒就加片薑

有西芹、紅蘿蔔、番茄、薯仔、椰菜同洋蔥,煲好後最好唔好加鹽

佢有甜菜味,因為我要共惹一煲,個湯要先煲1個鐘

如果滾湯就唔需要先煲一個鐘,但因為煲湯一煲過要就埋其他時間

如果大家用明火煲,煲2至3個鐘就可以


 臘味糯米飯純粹大少爺喜歡,將糯米用熱水浸30分鐘,再瀝乾水,加上臘味就可以蒸

我用高速煲一炮過,15分鐘減壓排氣

大家用明火既話就蒸30~40分鐘


最頂層係薑蔥蒸雞,雖然我要遷就其他兩款,所以蒸耐了

但因為我蒸既係雞脾肉同埋蒸之前加了生粉去撈,所以仍然滑

雞件加入生抽、酒、胡椒粉、大量薑蔥、生粉、麻油撈勻就蒸得!易

大家用明火蒸就大約20~30分鐘,要完全蒸熟


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾