2014年2月14日 星期五

情人節

正如專欄中講過,我堅持…夫妻即使結婚幾耐都好都要認真過情人節

不過…我今年好懶,又無idea

早在過年前已經交換了禮物,大少爺送我品牌禮物,我送佢電子科技

但總無諗邊度食飯

um.....平日我已經週圍食,到慶祝時無乜頭緒

到今日下午終於決定自己煮

逃不過命運地自己煮!哼

今日牛扒櫃超級多人排隊,好似八號風球買罐頭一樣咁呢

頭盤:caesar salad配鴨肝多士

因為方便,易整,鴨肝我用小麥粉撲面去煎,佢個皮會脆d,食之前加黑醋就更好

     

南瓜蓉湯

我其實又想煮法式洋蔥湯多d,但又成日整所以轉下


和牛

呢塊牛扒$300唔使,油脂都夠

問佢拎牛脂去煎香好多,其實我想買鹿兒島既,價錢一樣

最後都要澳洲,因為會有人哦我話幅射

配炒露筍同七味粉焗薯角


                                                                  剛剛好既熟度!哼


           無乜特別既焦糖燉蛋,純粹易整呢


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾