2013年4月26日 星期五

Oyster & Wine Bar @Sheraton


剛從澳門回來,累得要命~

但都想寫下blog,否則我怕推得太多野,好難償還

今次寫試菜篇,晌 Oyster & Wine Bar @ Sheraton

晌sky lounge隔離,當然有個美景

對食既心情都相對提高,維港既景的確係百看不厭




先來牛肉清湯

燉湯最美妙之處夠熱、能然感覺到清而精華所在

呢杯湯做得到呢



預備食海鮮少不了白酒





 蠔酒吧海鮮拼盤
Oysters, Scallops, half Boston Lobster, Prawns, Scampi or Clams
海7鮮如果係新鮮就點都唔會輸,呢樣好靠餐廳對客人誠意

如果海鮮連基本新鮮既重點都做唔到,就枉費了

見到個海鮮盤,總會盤算食邊款,結果我食了麵包蟹同生蠔呢








凱撒沙律





 美式焗蟹餅

呢個蟹餅用新鮮既蟹肉做成一球

蟹餅通常有一款係用麵包糠包裹蟹肉、洋蔥等

但呢款全個球都的係蟹肉,而質感係有彈性帶蟹既鮮甜味,佢比麵包糠包住那一款最唔同係…佢無麵包糠(哈~唔准噓)

其實正確係佢蟹肉此較大,唔會碎濕濕,即使佢唔用麵包糠都唔會散呢






番茄清湯配西班牙紅花



龍蝦濃湯 






Seafood medley

分別有三文魚、帶子及蝦

三文魚表脆內軟,唔乾,已經做到應有本份

帶子同蝦當然合格




慢煮有機豬肉配帶子


慢煮法國羊髀
呢個羊脾似個盒,佢有羊味但唔會"騷"
我試了少少呢








海鮮四重奏

呢個份量係二人份量

我無試,但的確好大盤  Half Lobster, black Alaskan Cod, King Prawn, Scallop, mashed Potato, Poivrade Artichokes, Saltbush Leaves, Lemon Zest, Caviaroli

真係要兩個人分呢




 moscato

我無飲餐茶,居然要酒
因為我好喜歡飲呢隻甜酒,就咁飲好甜

配甜品時會較有酒香

通常…我飲得開心既酒都係甜的






甜品到

呢度甜品做得好靚,而且都好食

Red Berries Napoleon


White Chocolate Bavarian Cream

中間配有果仁,白朱古力唔太甜,仲有一個脆脆地餅底



Trilogy of Alphonso Mango 
我揀呢個食

唔同既芒果製成品,中間個芒果春卷最好味






Cranberry and Banana Cheese Cake



petit fours係一個脆酥條,好食





Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


3 則留言:


  1. 好正呀,呢個係buffett?? how much?

    回覆刪除

  2. That looks really delicious... I love your pictures (and for sure writing too)!

    回覆刪除

  3. 最愛海鮮盤

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾