2013年4月20日 星期六

Go Organic @ Ambrosia



Organic 對於香港人來講唔陌生

而我自己盡量都會買有機食材,菜、肉類,當然魚肉燒賣、魚蛋等等,我搵唔到有機既

所以只能夠盡量,同埋我食雞多數都買無激素雞

始終我寫食譜,需要唔同食材,有d食材晌香港無法有機的

出街食我又未必會追求有機餐

Ambrosia出有機menu都係好事,至少有間Fine dinning餐廳踏出第一步呢

Ambrosia晌isquare,無得輸既環境



Ambrosia最出名既生蠔

今次我第一次試韓國既蠔,好食,佢好有蠔味,大隻d同爽既

係出乎意料既好食




春天沙律

本地有機蔬菜及意大利血橙,鮮茄配黑醋汁

個醋汁加上蜜糖,配上新鮮既菜,good



本地有機紫番茄配蔬菜、茅屋芝士羅勒汁

茅屋芝士就係近來盛行既布緯治療既芝士,佢味唔係好濃,配上蔬菜唔會搶走蔬菜鮮味呢


法式奶油燉法國有機嫩雞

法國既雞係少沙脂同肉質係結實有彈性d

通常我地食本地雞隻雞脾係貪其滑、同軟熟,但清國雞既質感好唔同

呢個雞隻腿咁大,但因為肉質結實彈性,你唔會覺得好漏,但佢實得來保持嫩既

底個汁好濃郁,有雞肝 (希望我無食錯,因為我當時無問清楚,但感覺似雞肝)、八爪魚等等去做配料





有機法國血鴨及油封鴨三文治配紫包心菜青葡萄汁

血鴨唔係個個都受得到,個鴨係重味,但幸好,個鴨味比想像中輕巧,香港人口味

而個油封鴨 duck confit係我喜愛食物,佢做得酥酥軟軟




有機舞茸菇配百里香意扁意粉

想清清地唔想食肉可以揀呢個



加拿大有機豬腩意大利飯配蘋果汁

在場試過既都覺得呢個豬腩肉好食

我就試過個意大利飯,個飯好食,佢做得到意大利飯應有既質感與味道






甜品:有機草梅湯配法式奶油多士及芝士忌廉mousse

草梅湯佢用大量士多啤梨去燉煮,將d精華逼出,所以佢濃味得來會有點厚滑

因為士多啤梨有果膠,當煮一段時間果膠會逼出

正如做果醬個原理一樣呢

個芝去忌廉mousse,香滑,一個同平日唔同既甜品

呢個有機menu做到5月頭,大家睇完有興趣可以試試呢





Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

2 則留言:


  1. 好似幾好味咁喎

    回覆刪除
  2. That's wonderful, we've been shopping organic vegetables for a while... especially if they're on the dirty dozen list. It's hard to be so strict when we're outside... :-p BTW, that Jimmy Choo Tea set looks so good!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾