2013年4月20日 星期六

Jimmy Choo Tea set @置地文華東方酒店


同朋友食完飯,都寫埋呢篇


因為反應太熱烈

話說Jimmy Choo同置地文華東方酒店Crossover

Jimmy Choo既鞋同袋出現晌個afternoon tea內

當然惹起好大既反應,我朋友係熟客都要個半月有多前訂位

基本上你一定要訂位

賣相當然好靚,重點:好食

地點:置地文華東方酒店既 Mo Bar(係置地間)

每人$280一位tea set,另外包埋個甜品buffet!雙重享受

今日我同朋友一行3人開心到癲左咁食Tea

原本我呢輪心情唔好,有d情緒,但個tea後再同另一班朋友晚飯,我有變番開心奶了

教我如何不愛他?你睇

個杯裝甜品最好味,其餘既因為造型需要白朱古力,所以會甜少少


全相,太黑無辦法唔開閃光燈


鹹點好好食,中間紅鞋係鵝肝,同Amber粒鵝肝波波一樣味咁架

好食

個Scone又係太好食





勁愛,太靚




甜品、生果、雪糕任食

好多款揀啊









我揀了呢幾款同芒果


靚鞋陪食





仲有禮物收,食完一行三日再去Jimmy Choo朝聖

開心一日


Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密



12 則留言:


  1. 真係好靚見到流口水

    回覆刪除

  2. 有咩雪糕食呀?!

    回覆刪除

  3. 食甜野,食返個開心心情!

    回覆刪除
  4. Sammi ララ サミ2013年4月24日 下午4:16


    好正呀~~ 我like 個 high heels!!!!!

    回覆刪除

  5. 好正呀! 會CROSSOVER 幾耐呀? 謝謝你的分享 ^^

    回覆刪除

  6. 見到都閃眼!!!! 不知做到幾時~

    回覆刪除

  7. 那隻紅色高跟鞋, 驟眼睇好似...紅腸

    回覆刪除
  8. Jessica Tak Tak Lui2013年4月26日 凌晨12:16


    一定要去試!

    回覆刪除
  9. 米記海外生活日誌2013年4月27日 凌晨4:40


    好吸引呀~

    回覆刪除

  10. 都幾開心喎, 可惜我冇乜quota去食D咁野啦.

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾