2011年11月22日 星期二

軟乃乃 (附椒鹽九肚魚食譜)


如果愛既人好鍾意食一樣食物,我唔會扮唔知

就因為咁,我係都要整一次

初初以為無乜難度,原來唔係

一係軟乃乃既魚,原來要炸到成型係會經過忐忑同忑忐

佢軟乃乃攪到我心癢癢好想篤下佢、攪下佢

直到其中一係玩爛左,就唔敢搞

但炸極都唔硬身又開始懷疑佢係咪點整都軟乃乃?

之後開始有點眉目,心情放鬆少少

終於達標

好一味椒鹽九肚魚,居然考起我

但你軟乃乃都逃不過我兩隻手加埋既十指山,哼~

其實好易,買九肚魚、洗淨完完全全索乾水

跟住呢…就鹽同胡椒粉略醃,加大量生粉,熱鑊滾油炸

炸到佢硬身,睇到佢都應該夠十八歲(夠脆)就可以瀝起非刑事"索油"

用另外隻鑊,加蒜蓉、辣椒略炒加椒鹽,淋上魚面,done

*唔好兜d魚,好易爛的



9 則留言:


  1. Yummy~!! 好想食呀~

    回覆刪除

  2. 真係啱啱好十八歲喎!

    回覆刪除

  3. 我最鍾意食呢個,好味

    回覆刪除

  4. 要好好心機先得

    回覆刪除

  5. 唔好係度誘人犯罪呀!!!!

    回覆刪除
  6. 婦人的Handi.Workshop2011年11月27日 下午2:53


    炸野真係唔容易呢!

    回覆刪除

  7. 大少奶, 我有個重要的問題一問.
    炸完野D油可以怎麼樣? 再炸? 倒掉?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾