2011年1月13日 星期四

如果愛


琴日好凍,凍到我閒懶自己一日

不過…今日起身又充滿動力

我個焗爐用左年幾,但我仍摸唔透佢既火力

每次焗蛋糕都好似同個蛋糕初邂逅咁

今次表現點呢?有無失禮人呢?心如鹿狀

總之就忐忑、忑忐(唔識分先後,哈)

我買左呢個焗爐後,都好似無焗過大個古古力蛋糕

因為我怕分唔清係古力色定燶咗

不過…今次既黑芝麻戚風都ok成功

世事總係難料…個蛋糕ok,但芝麻粉唔夠香

但我仍然愛佢,因為佢為佢始終都係戚風

請轉用國語↓

 如果))))))))))))))這就是愛.

在轉身就該勇敢留下來.

就算受傷 就算流淚.

都是生命裡溫柔灌溉







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

引用(0)

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾