2011年1月27日 星期四

暈船浪


其實我諗我大致上好番

不過…抗生素令我好辛苦

前日食完抗生素不停去訓,點知夜晚3am醒左

就訓唔番,但個人又迷迷糊糊咁

跟住7am訓番,8am醒時覺得天旋地轉,好似暈船浪咁

超級辛苦

之後全日就頭暈

到夜晚終於覺得肚餓,叫大少爺幫我買叉燒飯

um...從來我都唔欣賞叉燒飯

之前Vanlily去完New Zealand,佢話最尾幾日想掛住叉燒飯

我唔係好明

到琴日我開始肚餓,就諗起叉燒飯喇!

遲d我去New Zealand,唔知會掛住d乜呢?

今日我就要出去一間餐廳既Grand Open,然後整蘿蔔糕

聽日有蘿蔔糕食譜post呢







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾