2009年2月24日 星期二

moody 糊


呢兩日好煩悶,比天氣攪到我好煩悶

好潮濕、又濕焗,加上我屋企特別潮濕

皮膚又出現變化,總之就週身唔聚財,火都嚟埋

除抽濕機外,已經要開冷氣,因為濕焗天氣好難受啊

琴日試整合桃糊,係試整

我用整芝麻糊既食譜轉做合桃,合桃用焗既方法先焗香先磨

都ok啊!不過仲可以改善下

日內會整多次,到時再寫食譜呢!等我啊

呢張相似呢兩日我既心情,moody







43 則留言:


  1. 杯合桃露果然好moody!
    但加部冷氣係側邊會唔會粉葛d?!

    回覆刪除

  2. 呢兩三日真係好濕,我都周身唔舒服啊 所以今日煲你教的粉葛紅蘿蔔粟米赤小豆湯,實行粉葛一番

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2009年2月24日 中午12:51


    張相真係好合桃!!!

    回覆刪除

  4. 我最唔鍾意現在的天氣,縱使d衫乾o左我都覺得係濕o既!
    合桃糊睇落好滑喎!

    回覆刪除

  5. 合桃糊我都好鍾意~~ 不過真係好難做到合桃糊香而不油~

    回覆刪除

  6. 合桃糊我鐘意呀!!!!!!!!!! 少奶呢個係唔係粉葛限量辦呀????????????

    回覆刪除

  7. 噢!你唔講...我仲以為喺...mousse/布甸! 呢排啲天氣...簡直令我想屎,連啲病都難好啲喔!

    回覆刪除

  8. 自家種植有機蔬菜,有時間請瀏覽 http://hk.myblog.yahoo.com/modernfarmer09/
    如有打擾.請見諒

    回覆刪除

  9. 去濕可以煲啲薏米水飲下,加埋lemon仲可以美白

    回覆刪除

  10. 你隻pet pet 有冇開埋air conditioner 比佢呀

    回覆刪除




  11. 係 Lu , 緊排嘅天氣真係好差 , 周身都唔舒服 , 又悶 , 又焗 ,
    都唔知想點貢 , 不過睇見妳個合桃糊又醒神番 DD .



    回覆刪除

  12.               

    回覆刪除

  13. 我屋企仲日日滴水.

    回覆刪除

  14. 依d天氣真係唔方好
    而且容易滋生細菌
    大少奶你開冷氣都要小心呀
    依家容易着涼

    回覆刪除

  15. 點樣可以加d字係張相到呀...請指教
    thx

    回覆刪除

  16. O O:
     
    我都開左冷氣機,但好深深不忿個隻!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  17. welcome to my blog~~~=^.^=
    http://hk.myblog.yahoo.com/LittleB-GroceryStore
    擦亮女孩子的秘密花園~~
    價 錢 特 平 ! ! !
    ===============
    廣告純粹,打覺晒~~

    回覆刪除
  18. 幸福小女人- Diana2009年2月24日 下午6:23


    家姐
    但你碗合桃糊好杰, 係我最鐘意食既texture....
    你好叻架你... 好想你本新書快D出...
    愛你既妹上

    回覆刪除

  19. 大少奶, 你收唔收徒弟呀, 我好想學你整蛋糕呀...
    天氣開始回暖,又到要換季嘅時候, 我店最新的春裝己上架,快d來睇啦..^ ^
    http://hk.myblog.yahoo.com/cocolala123@ymail.com

    回覆刪除

  20. 真係咩都整, 勁勁勁呀

    回覆刪除

  21. 確然係幾杰喎. 可以托住成塊合桃, 可想而知幾重料....
    係呀, 呢排d天氣完全................令人抓狂.
    家嫂你到底有無心情寫稿呢?
    呢d天氣已令到我爆一面瘡加上身痕啦~唉.

    回覆刪除

  22. 我都勁討厭呢種天氣,心情大受影響!塊面出晒粒粒,煩屎人呀!!

    回覆刪除
  23. 我都好怕呢0的天氣.... 唉...我0的"wind wet"又發作....哈哈哈~

    回覆刪除

  24. Nail Circus--旺角-最新優惠 $150 光療樹脂甲 包延長閃粉 gel甲
    原價 $198
    現只需 $150 包延長閃粉 gel 甲
    $300包延長閃粉任貼石任雕花
     
    (以上所有優惠必須預約)
    本店採用IBD , Christrio, Ezflow, Nail Art 
    首創 14日 內如有斷甲免費修補!!!
    (不包括轉款以及Refill)
    信心保證!!!
    本店設有LCD電視和DVD設備, 美甲過程不再沈悶!
    本店免費供應花茶飲品
    優惠期有限, 敬請預約:
    69029169
    如有打攪請諒

    回覆刪除
  25. La Patisserie De Nicole2009年2月25日 凌晨4:25


    合桃胡好味呀, 你用手磨定機磨?

    回覆刪除
  26. La Patisserie De Nicole2009年2月25日 凌晨4:34


    我上次用機磨芝麻胡但係好似有陣摩打味, 可能用手磨會好D

    回覆刪除

  27. I wana make it too!!!  Please post the recipe as soon as you can! :)

    回覆刪除
  28. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年2月25日 上午10:35

    唉..你講得冇錯呢..呢排呢d天氣真係令到個人好煩躁...又焗又煤又潮濕..真係好唔掂呢..d皮膚又"立"黐黐咁

    回覆刪除

  29. 合桃糊有益呀!!
    我屋企又係特別潮濕, 哩兩日都要抽濕機+冷氣機, 雙管齊下先舒服D咋!!

    回覆刪除

  30. 我很喜愛這個的呢

    回覆刪除

  31. 啲天氣真係攪到人好厭悶呀,全屋的衣物被舖都好似濕濕地咁,仲開始有啲妳睇佢唔到 o既 小動物咬妳添!好煩呀!

    回覆刪除

  32. 唔緊要La, 食完咁smoothly既合桃糊,
    即刻moody變smoothly, 粉葛 D La!  

    回覆刪除

  33. 有冇食譜,可以給我?Thanks..

    回覆刪除

  34. 合桃糊現在係外面都比較難食到....
    你好叻呀!
    日韓飾物
    入咗好多新貨, 有時間去睇睇啦, 請多多支持哦!
    http://hk.myblog.yahoo.com/kate.accessories/
    如有打擾, 請多多見諒! 謝謝!

    回覆刪除

  35. moody?! the photo seems showing beauty wow!

    回覆刪除

  36. 係呀d潮濕天氣好黑人憎呀
    洗完d衫要勁開抽濕機先得呀.因為我唔鍾意用乾衣機,我鍾意陽光晒乾d衫既感覺

    回覆刪除

  37. 口水都流到一地都係 。你用的瓷器都很漂亮,是不是在大阪買的?300 Yen  shop?我三月去,可否告訴我在哪裡買到靚餐具?thanks a lot!

    回覆刪除

  38. 我怕粉葛,d粉葛皮好難去,所以我煲咗老黃瓜湯一樣好味一樣去濕,就唔粉葛! 合桃露我都鍾意,不過無心機整!

    回覆刪除

  39. 好呀, 我等您的食譜呀, 我鍾意食合桃糊. 
    請問合桃喺邊度買到?  是否都係賣蛋糕材料的雜貨舖買到呢?

    回覆刪除

  40. 就咁睇個糊已經覺得好滑啦喎... 仲要改良?
    你真係超勁!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾