2009年2月26日 星期四

當我想起你


今日潮濕,停止任何煮食活動

時光倒流........................唔記得邊個星期日

話說唔記得邊個星期日,fiona上我屋企拎日本旅行手信
咁我就整Cannelloni比佢做late lunch

當時我晌街後到佢電話,話晏d上我屋企
正在timesquare買 skincare,就唯有飛撲落city's super買材料
六神無主之際,記得有包Cannelloni,就求其買包菠菜、碎牛肉返去整

其實呢盒cannelloni,我本身唔知買嚟做乜?
一直放晌屋企不見天日
但適當時候又會記得佢晌樹

所以有時我買買埋埋既嘢係有用既

只係唔知幾時用............之嘛~
哼~~~~~~~




買呢款cannelloni,厚薄適中




已釀入炒過既碎牛肉、洋蔥、菠菜

略為拖水先放入餡料,再加大量醬汁去焗




焗好既裡面,其實應該好多菠菜、好多洋蔥,少少牛肉會更好




呢兩日我沉迷地玩pet pet,但係我又會一邊寫稿
玩玩下就有靈感寫
寫寫下又會覺得要玩一陣,原來pet pet係剌激到我腦袋
好想叫隻pet 幫我寫序啊!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾