2009年2月6日 星期五

沉迷午餐


無錯!我仍然繼續患上【典形玩物喪志症候群】
繼續埋頭埋腦去...........玩pet society

首先我要講聲唔好意思!
琴日我一講就好多blogger想add我個for blog內朋友既facebook
而我又add多咗好幾位blogger
又有好多blogger request add我,但我應接不暇喇
所以我決定截止呢
本身有另一個私人朋友 facebook既acct,攪到我成日混淆晒啊

噢!另要好多謝各位慷慨朋友,一晚之內實現夢想
幾個鐘內令我間屋變式我dream house
實在唔好意思!多謝!

大少爺雖然無玩,但佢好耐心聽我分享呢個game既趣事
佢都好投入咁聽
攪到而家佢打電話比我時都問:你隻pet點啊?有無買新嘢?嘩!又多咁多分?哈哈!
烏GG又跟我同呀妹玩,GG你要努力啊

今日晌屋企整簡易午餐
係.........牛扒三文治
噢!洋蔥用HP汁去炒,加上蕃茄薄牛扒
再加一杯西柚橙!食完又再玩!哼

大家比我繼續沉迷啦!我就快去旅行,我隻小pet會好寂寞啊






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾