2009年2月19日 星期四

咁腦暈飩


今日大少爺半日安,其實都係休息下

我就一早去買料煲湯、仲整小食比佢食

因為....呢輪我實在太喪心病狂咁玩pet pet

實例…我試過

煮飯前量好紅米,掛住玩,唔記得浸紅米

話去沖涼,點知行入沖涼房,已經係...2個鐘後既事

日日夜夜講隻pet,大少爺習慣兩個鐘打比我一次,我兩個鐘去報告隻pet既近況


哈哈!所以今日我要努力整下嘢

是日小食........錦滷雲吞
我想整好耐,甚至gathering都想整,但係比較繁複呢

噢…炸完食物最重要係乜?..........記得洗臉啊!唔好被油煙攻陷皮膚呢

好熱氣?唔怕…我今晚煲粉葛赤小荳湯清熱呢







雲吞裡面係墨魚膠同蝦




咁今日隻pet pet點算?無人理?

唔怕,我叫大少爺幫我玩住先丫嘛!大少爺已經識玩,仲知道$500寶箱的奧祕

這一次我執著面對 任性地沉醉 我並不在乎
這是錯還是對 就算是深陷 我不顧一切
就算是執迷 我也執迷不悔

哼~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾