2009年2月13日 星期五

day4@Osaka


Day4@ Osaka

day4無諗過想去邊,第一日去心齋橋同難波時,覺得無乜興趣
但最後都買到野,比想像中多




一起身好肚餓
落到心齋橋就諗都唔諗入去食壽司
食一間我唔想介紹既壽司店
簡直有唔好提既感覺
只怪自己飢不擇食




唯一係...........我試左納豆
我同大少爺好奇下試
結果我...............內心響起.......我以後唔敢亂食野喇!嗚~~~~~




之後行心齋橋,突然見到報紙人啊
將報紙做成衫著上身,引起所有人注視




之後由心齋橋行落難波















補習天王?no no.....









呢間賣綠茶既商店比我搵到想要既抹茶Latte啊!超開心




由日行到夜晚,可想而知我地真係好鍾意shopping
大阪既野都幾平
唔知因為經濟影響定係本身都平呢??

晚餐又由難波行番想心齋橋,食吉列
呢間係我個朋友介紹話好味
果然無介紹錯呢







我要既蠔、吉列豬柳定食,隻蠔無得頂啊!鮮味




大少爺既吉列蝦、豬柳定食




大少爺點會唔夾公仔?
佢只用200yen、一夾即中,一個大攬枕
勁!
但係...............係一大個攬枕,噢

其實大少爺早幾日已經夾到好多個細公仔呢




原來影果時比我滴左水落去添!




************************************************************************
Day5 係回程日
但居然有個驚喜,去一個令我非常開心既地方


請留意day5報導
好唔慣寫隔夜遊記呢


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾