2008年7月22日 星期二

LOST





估唔到自已文章能與其他創作人並存於一本書內,一個字  "型"

書展新書介紹 : PROJECT  "LOST"
限量手作「悅讀」窩心體驗   無限創作熱情立體展現
展現量產型機械式製作之外的可能性
回歸質樸的人手製作模式
帶來具人性化質感的閱讀樂趣
KUBRICK 發售 (HALL 2 展台2A 28.30)


琴日約2:00pm收到呀蓮電話,佢提出想我為佢本新書寫一篇文章

大約要1000字,夜晚便要交,正常既我當然會唔肯啦!我點會做咁趕既事

但當佢講到個題目:Lost  

我就有興趣

回家後先要處理我自已既書,再做其他鎖碎事

最後只用45分鐘完成千字

Lost有好多解釋,Lost是人生必經階段,躲不開又避不過!

想知我生命中的Lost就要買書喇

書簡介:

書名:  LOST – it’ s ok to be lost…

簡介:  ”LOST” – 是一種每個人也曾有過的。不管是在情感路上抑或職場上的迷失,又或切切實實具體地失去了一些重要的人/物件,甚至是在陌生的國度蕩失路,都是人生必然會經的事情。但有時正因迷失,才會找到意義; 失去珍惜; 蕩失路,才會發現更美好的風景…it’s ok to be lost。

15位創作人在傳統量產的機械式出版製作找尋新的可能性,以無比的創作熱情及對世情的敏感出發,回歸最質樸的人手製作模式分享,希望能為閱讀帶來更具感情和個人化的質感和體驗

模式:  人手製作的圖文冊連手作明信片,內含小故事、散文及畫作等

數量:  100份限量版 

售賣地點: KUBRICK 發售 (HALL 2 展台2A 28.30)













最後都要講,書展有兩本書都有我,一本專訪、一本親手寫文章

But..............

無論如何你買左邊本都好

當我個人新書推出時都要買啊!我用幾個月嘔心瀝血寫架!

等我啊!

17 則留言:


  1. 我要做代言人
    [版主回覆07/22/2008 23:37:00]你瘦到皮包骨

    回覆刪除

  2. 你個篇LOST樂園可以有份係書展出現, 真係好威啊~
    最重要係..........
    在美麗與悲哀之間 留一線空間

    回覆刪除

  3. 你好犀利呀,你可以寫咁多野.
    你有冇好似期待緊你個 BABY 出世咁呀?
    支持妳呀!!

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2008年7月23日 凌晨12:13


    家姐,
    你放心啦, 你個本點都會買, 就算o個個月窮到褲穿窿我都要問財務公司借錢買啊!!
    其實我幾鐘意睇呢d 記載唔同人寫既文章... 因為個個人睇法都唔同, 感覺更加唔一樣, 睇多d呢類書, 等同好似擴濶左自己眼界....
    限量100本ONLY... 咁少我怕我買唔到啊!!!!
    妹妹上

    回覆刪除
  5. 嘩..........得果一百本咋, 點夠我o地班粉絲分呢~~~~
    貢型既書, 聽日唔返工要去買啦! 無論本書你只出1000字 or 一個訪問, 我都會買..........
    不過如果你自己本書出既時候, 我 tiger & crab 都 買買買 啊~~~~~~~~~

    回覆刪除
  6. Thank you for your support! It's a small project, but it's fun!
    I will deliver the book to bookfair tomorrow at 11am.
    haha...remember it is KUBRICK counter
     
    cheers

    回覆刪除

  7. 我一定會留錢買你嘅大作~~~但呢太lost只係得100本睇嚟都好難撲喎~~~

    回覆刪除

  8. 你出噤多書...邊度睇得哂............
    得100本...我怕我同cc vanlily 大n 那 佢地為左本書大打出手war.........

    回覆刪除

  9. 我一睇到 100 本,第一個反應是「點印啊???」(職業病發作) 原來是人手製作啊?好特別呀!

    回覆刪除

  10. 勁喎...咁快就可以寫到1000個字的文章..話得知個個都想搵你寫專題啦..
    大少奶..我實支持你喎...你出書..我點會唔買本先...^^

    回覆刪除

  11. 唉... 得 100本點買得到吖, 都係等你個人BABY先喇 !

    回覆刪除

  12. 咁要加把勁喇,唔好要大家等到頸都長啦~~~

    回覆刪除

  13. 手製書好特別呢...但得100本好難撲bor...
    你黎緊本書我一定會買啦...仲會叫身邊既人買啊
     

    回覆刪除

  14. 你好叻啊!!!  竟然係限時內完成個 task
    因住另一個本書個編輯打扁你!
    點解咁熱?  因為大暑囉, 有冇煲消暑湯?

    回覆刪除

  15. O O:
     
    我怕買唔到啊!  Helppppppppppppppppppppppppppppp!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  16. O O :
    我而家好LOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    買唔到典算啊???????????????????????????
     
    發癲的CC

    回覆刪除

  17. 多謝圓圓出文支持, 收到時覺得好感動!
    報告報告 首批50份今早送到書展,傍晚離開時只有14份! 第2批將在星期五晚/星期六早上開買 :)

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾