2008年7月10日 星期四

獨家預壽 @ 孝勢


今日預先慶祝小冬vanlily生日
一早約定今日到佢公司附近既孝勢食午餐
好抵食啊!
質素都OK,邊食邊講好開心

最開心有得獨霸同佢慶祝生日
生日禮物要到生日會時先送呢

小冬:你可唔可以唔好等到35歲先退休呀?我唔想等咁耐啊

原來小冬公司望到我屋企,我又望到小冬公司
得閒可以向窗大叫同揮手打招呼
不過隔左個海喎

好鍾意呢張相

冷冷雨 Woo... 沒焦點因找不到你
冷冷雨低泣彷彿要等你經過
我說冷雨求求停吧 別追懷泡影一個
忘掉雨裡過去有愛侶走過










我既set lunch




有剌身、燒魚、煮菜、壽司、天婦羅

每個Set包茶碗蒸、味噌汁同甜品


 
 
 
 


抹茶雪糕




小冬既吞拿魚腩飯定食




佢既Set有烏冬啊




小冬送我既焦糖杏仁曲奇,超好味
食完有感動既感覺呢





Yeah!!!!!!!!!!!小冬都覺得我瘦左dd,我要努力Funky dance

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾