2008年7月9日 星期三

三人行 @文華酒店


今日同呀妹、烏GG食Lunch buffet

揀文華酒店食,海鮮都幾好,又多選擇有蟶子啊
熱盆就無乜好食
但當然食得都好開心

而且坐得舒服過JW,但JW既熱盆好食得多




噢!烏GG未到呢




超好味墨汁包啊




頭盤海鮮,各樣都好味

仲有各款剌身,但我無食







湯有粟米雞湯外,仲有越式海鮮湯,好足料又好好味


 


燒鱈魚好滑好好味,熱食物最滿意個魚




越南牛肉粉唔好味




甜品好味啊!各款都好味,呢度係影比小冬睇

我地三個人盡量試下所有,為著影比小冬睇

呢輯相全部都好味,仲有其他款式但無影到呢





 


噢!我想影鏡中既我地一桌都係甜品甜品甜品

Sorry影到後面那位先生添!




之後去CEO唱K,我要陪大少爺晚飯要走先,佢兩個仲約埋呀茄晚飯
呀茄))))))))))))))))))))))))))))




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾