2008年7月1日 星期二

兩週年啊


今日開blog兩週年啊

晌blog裡面識到好多朋友 ,特別係vanlily,第一個見佢、更加能夠參加佢婚禮

更加有親人菇奶奶、妹妹,佢兩個地位等於親人一樣

當然仲有其他好友...有一樣浮誇、有癲喪、有人要摔我個頭、有被整蠱、有我關心、有正經人、有兄弟等等等等

又見證日漸進步中既煮食技巧,仲要連自已都不能相信

能夠盡能力集結一群blog友為四川籌款

總之好多回憶

曾經諗過寫到幾時停呢?Um.................未知啊!寫到我唔想寫為止啦!




Blog好奇妙,可以將互不相識既人拉近,甚至好似能夠了解對方生活

我唔會主動每日同自已親密朋友講今日下晝做過乜?食過乜?

但你哋反而清楚

甚至乎我那圓圓既眼耳口鼻,令到第一次見既blogger一睇認得係我

一條寬頻線既力量不可睇少啊

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾