2007年9月14日 星期五

Day 5 @ 東京 (秋の篇)



今日晌酒店 check out後,就去買抹茶粉
再次食烏冬
原本打算食mos burger,但呢間烏冬實在一試難忘
佢令我覺得唔食唔得,鍾意佢既配料係自助形式,你鍾意邊款就自已夾

 
之後就搭車到機場


美麗既天空

好好味既飛機餐
飛機餐對於我來講.......好味會係一個bonus
唔好味又覺得 No big deal
每次搭港龍去日本都有得到bonus既感覺,比飛行哩數既獎賞來得直接
港龍將停飛東京,下次就會改搭日航

 
                                  
剛愛上抹茶味甜品,飛機上居然又得到抹茶雪糕

呢個旅程隨著呢幅日落相片完結
日落代表完結、亦代表再次會日出
我又再次計劃籌備另一次日本之旅~


今年3月既拍拖紀念日、9月結婚週年都晌飛機上過
唔同之處拍拖紀念日係飛往日本既機程上
結婚紀就晌由日本飛返香港機程之上
來年拍拖紀念日我亦會計劃於飛機上渡過

29 則留言:


  1. 陳圓圓 耶.... 點解龍少同我d紀念日都係peak season????? 仲有, JAL d飛機餐超好味 不過~~ 空姐都好得喎..........

    回覆刪除

  2. Very good planning, very memorable trip, wish you all the love in life

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年9月14日 清晨5:52


    無hot dog... 咁唯有等下次啦~~~ Welcome back ar!!!

    回覆刪除

  4. 咁快就返黎, 勁好玩啦

    回覆刪除

  5. 你真係幸福小婦人..... 圓圓大少奶.... 好羨慕你呀!!!!!! 你個東京之旅完左...噤下個trip係邊度呀???

    回覆刪除

  6. 吓!!咁快返來香港,點算呢?我冇左精神食糧啦!!!!

    回覆刪除

  7. welcome back~~去完日本有無增磅先?

    回覆刪除

  8. 期待明年的日本行!  

    回覆刪除

  9. 大少奶~ 你好幸福呀! 真係好羨慕!!!

    回覆刪除

  10. 大少奶 ~~ 真係話o甘快既 旅程又結束拉 睇幾篇好似就結束呢 o甘等你再次出遊拉

    回覆刪除

  11. 咁快就5 day 啦.  好似尋日嘅事咋! 

    回覆刪除
  12. 大少奶 : 早安  & welcome home yo.....你就好啦, 呢d特別日子全部都出外慶祝, 羨慕-ing

    回覆刪除
  13. what a great trip! I can forsee u'll have a lot of green tea products in blog very soon!

    回覆刪除

  14. 開心時間過得特別快!咁又過咗五日啦!睇埋呢編相信你都玩得好開心! 未返到香港就諗定三月行程

    回覆刪除

  15. 安全返黎喇! 仲有,我並唔係要休息多兩個星期,而係兩星期後先覆診!如果下星期尾無乜事,我就出動啦!

    回覆刪除

  16. 圓兄弟, 熱烈歡迎回歸!  

    回覆刪除

  17. 張天空相影得好靚!

    回覆刪除

  18. 半年去一次~ 你2個可以變做....東瀛潮人喇~ ps. send-ed

    回覆刪除

  19. 咦,個飛機餐確係幾吸引 喎 ~

    回覆刪除

  20. 港龍既飛機餐的確唔錯,由其係個朱古力蛋糕~ 睇黎你今次既旅程,同你最有綠係抹茶

    回覆刪除

  21. 打錯字,更正~ 同你最有緣係抹茶

    回覆刪除

  22. 睇你寫日本之行真開心,好似自己去咗日本咁! 我重等緊travel agent覆有冇酒店房呀...

    回覆刪除

  23. 超級羨慕大少奶o既快樂旅程啊!

    回覆刪除

  24. 好幸福的紀念! 天上的雲海好靚, 好藍~~~! 大少奶呢次去東京真好玩~!  

    回覆刪除

  25. 唔好意思呀 我想問一個比較 do 的問題 你係唔係識日文架?

    回覆刪除

  26. 好幸福呀妳!!成日響空中過特別日子,祝你們幸福快樂!!!成日有得去旅行~~yeah!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾