2007年9月21日 星期五


我...都唔知點解我會忙成咁

我...明明安排得好好,但總有好多事去做咁

我...點解好似未停過

我...幾時先可以停下來

我...到底係邊個

我...到底講緊乜

我...今日要為自已做番點事

就算得半日安靜都要為自已做到最好))))))))))))))))))))))))))))))))))))))哼!

因為睇咗親愛的冬菇講漢堡包,我就好想食

我想食自已整既漢堡包,充滿肉汁,噢!

今日屋企無晒蕃茄但都 那麼愛你為什麼 啊!

仲有不經油炸既焗星星薯餅~

雖然個包係嘉頓貨色,但放入焗爐焗過效果都好好,若愛上你怎麼躲!





1)首先買免治牛肉、好似平時醃肉既調味加少許洋蔥幼粒、最重要加隻蛋

2)順時針方向攪一陣、再放入保鮮膠袋、輕力撻至起膠



 


 3)  可以晌膠內整造型後放雪櫃15mins




4) 煎牛肉 猛火煎香表面封鎖肉汁、再較慢火煎至熟透

5)隨意配搭醬汁、配料       


 


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾