2007年9月15日 星期六

愉快


今日表弟同佢女友到我屋企暢聚
不過…我旅行完身心疲憊,無準備太多
只係整易煮既嘢
成個下晝就不停研究整蛋糕、笑同鋤dee
而表弟女友親手整一個好好味既 Tiramisu
但為尊重佢意願我唔post上嚟
表弟係一個炸物人,佢上嚟唔少得炸物


黑椒紅酒牛仔骨

蜆肉意粉


表弟必定點既心太軟

To:
表弟,你既生日禮物我要後補,請見諒!好快補送生日禮物比你
To:表弟女友,你多啲上嚟食飯、飲湯、玩、整蛋糕、同陪我笑啊! 我覺得你好可愛!
多謝你倆位既月餅同帶比我一個愉快週末,今日待慢喇!
下次一定全力整豐富晚餐比你倆

25 則留言:


  1. 黑椒紅酒牛仔骨 looks good ar...... i like ur plates...plain but stylish~

    回覆刪除

  2. 蜆肉意粉~~~~  I LOVE YOU~~~~ 大少奶, 彈個心太軟食譜俾我好嘛???    

    回覆刪除
  3. 又係新餐桌布? 蜆肉意粉 & 黑椒紅酒牛仔骨 (走紅酒) 兩個我都好鐘意! 見你整心太軟又想整tim! 唔知我有無機會可以去你屋企玩同食大餐呢?

    回覆刪除

  4. 接住咗啦!~~~THANK  YOU~  MY SWEET HEART~

    回覆刪除

  5. 圓美人 : yo............今次我樣樣都like食呀

    回覆刪除

  6. 圓兄弟, 同家人過一個愉快的飯餐, 完全是人生的樂趣! 秋香兄弟

    回覆刪除

  7. 陳圓圓 你碟黑椒紅酒牛仔骨又黎引誘我 見到好juicy呀! 搭訕 to Cindy: 塊桌布唔係第一次出場喇 ,係我送比圓圓同學嫁呢

    回覆刪除

  8. 嘩, 好想食個心太軟呀~~~

    回覆刪除

  9. 搭訕 to 蔡蔡子,thank you!check 番d舊post先!

    回覆刪除

  10. 你真係好叻.. 點先可以咁叻, 煮得一手好菜!?? 每之去你個blog見到d相, 我都好想有份食呀~~~

    回覆刪除

  11. 喂, 我全部都鍾意食, 寄d黎都好, 大肚婆最想食dd野......

    回覆刪除

  12. 咩炸物黎架呢 ?? 我估一款係著仔, 其他果d...認佢地唔出添~ 三角果個, 好茄子色 ~

    回覆刪除
  13. < 兩條哥仔走天涯 >一歲喇 你今天日睇咗未? A

    回覆刪除

  14. 噢, 係表弟先生o既壽宴, 你果然係同佢玩爆炸呢.  

    回覆刪除

  15. 嘩...你同你表弟感情真係好呀.... 我對你個牛仔骨流哂口水啦........

    回覆刪除

  16. 大少奶 ~~ 咦 ~~ 新人物表弟女友出場拉 而且o甘好帶 tiramisu 呢 唔怪得琴日成日唔見你拉 原來有個愉快既聚會呢 好想食蜆肉意粉阿 等我又煮下先 你碟炸物 見既人  食既人  一定好開心呢

    回覆刪除

  17. 呢o的菜式唔簡單啦,畀著我係客人都會食得好開心!

    回覆刪除
  18. 幸福小女人- Diana2007年9月16日 下午1:57


    大少奶... D碟係咪係日本新買架?? 好少見你用第三隻碟呀~~ 仲有你個background好靚呀?

    回覆刪除

  19. 陳圓圓 咁唔知我地濕幾多次先可以去你屋企做貴賓呢?!

    回覆刪除

  20. 你真係好錫表弟喎, 咁疲都整咁多嘢比佢地食, 仲話待慢晒添 我都好鍾意我班癲喪表弟架! 

    回覆刪除

  21. oh~ 個choc truffle呢?! 有試做過嗎?!

    回覆刪除

  22. 如果你POST就好啦!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  23. 如果你POST就好啦

    回覆刪除

  24. 請問可否給我這個牛仔骨的食譜? Thx!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾