2007年9月10日 星期一

Day 2 @ 東京 (秋の篇)


今日行街好開心、食得好開心、買得好好好好開心

大少爺最大收獲買左隻錶,我就買左好多家品

買左好多靚布餐墊,日本製既餐墊只係Yen700一張、超開心,仲有好多餐具

睇中一件乾濕褸未買,考慮當中~鞋特登唔睇,我知我一睇就會買

衫、鞋、袋聽日去澀谷先算啦!

11:00先出門口,陪大少爺食佢最喜愛喬麥麵

到最鍾意既銀座





佢食牛丼、喬麥麵套餐

我食喬麥麵
 







大少爺陪我食蛋糕Tea set



大少揀士多啤梨、同古古力蛋糕 Set

我揀無花果批同香蕉古力蛋糕,古力包住香蕉mousse,好味


 



行銀座行左好耐,無去六本木就落新宿







食晚餐@牛角

好好味!兩個牛魔王叫3碟牛肉、一碟魷魚、一碟蝦、一碟牛油元貝


個盤上係牛油元貝好好味




 

                                    



 


一碟菜沙律、兩杯巨峰提子汁

 


****************************************************************************************

同場加影

小田急蛋糕
 


墨繪既合桃包超好味,不過今日飽到唔想食

                                         


我買左一打手巾仔送比我既朋友

較年長就買Celine、較後生買Vivienne Westwood

另有買Burberry

用手巾仔堆動環保


 

                                      


*************************************************************************************

大少爺每逢見到就叫我買比菇奶奶,結果:大少爺親自揀選一份菇禮物送比菇奶奶

晌銀座玩具店,大少爺見到下面隻烏龜就自已影低

再同我講:GG

以下相片大少爺親自攝影



P.s大家唔駛擔心條大香蕉點拎番香港,因為我帶左個 "吉" 0急

可以放得落,唔駛自已欖條香蕉上機啊

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾