2007年7月10日 星期二

四個笑婦@ Roma Roma


今日原本約咗咪咪吉,  後來見  Cindy 精神好,我點會放過佢呢

只要見到佢我同咪咪吉 就約埋晌APM,等 Cindy 唔駛去咁遠

後來我諗....約得晌APM點都要帶手信比 GG  ,結果... GG  就與我哋相見 1800秒喇

之後食完嘢我就搭車落銅鑼灣去買生果、同去烘焙店補給材料

@ Roma Roma




三文魚凱撒沙律

一般不過不失啦




Pizza

一般般啦!
 


青口蝦意粉

隻蝦有味,唔係幾好既味




Penne Carbonara都


咪咪吉送既桂花糖同蛋糕

你真係細心呀!送桂花糖比我,個蛋糕好好味呀!唔覺得酸剛剛好添呀
 


GG  送既muffins,仲有一杯雪糕,多謝你呀




我送比大家既紅梅曲奇

其實唔完美,因為整既時候發現紅梅唔夠,但又懶落銅鑼灣買




55 則留言:


  1. no. 1. 點解好開心呀?

    回覆刪除

  2. 有D乜嘢咁開心呀, 大少奶?  快D講啦.

    回覆刪除

  3. 係咪大少爺買左D你好鍾意既野俾你???

    回覆刪除

  4. 無啦啦有禮物收..... 整咗個好正嘅蛋糕?!?  

    回覆刪除

  5. 等到頸都長, 終於有新 post 啦!! 佰係........

    回覆刪除

  6. 大少奶, 咁Q? 我都好開心呀~~ 喵喵喵......

    回覆刪除

  7. 喂, 怪住出blog, 我去左cindy同GG到喇 ....

    回覆刪除

  8. GG 已經,做左我既目擊證人, 證明你有幾圓

    回覆刪除

  9.  快d 啦, 慢吞吞

    回覆刪除

  10. 魔鬼終於寫好喇 ......

    回覆刪除

  11. Ivany 係我個樣基本上可以用圓規就畫到架喇 幾圓都有啊 咪咪吉 你最終放棄去飲宴啊 笑得累返屋企係正確既 小胖胖 乖!唔好喊 YanYan4小咪 比呢兩樣更開心 小小芝 唔係呢 肥腳媽姨 講左喇

    回覆刪除
  12. hee hee 第一次留言, 不過每日都會睇你o既Blog!!! 今日o係公司等左好耐都未見有!!!  幸好宜家update左啦!!! 好想講一句 "大少奶你整d野好吸引呀 "!!!!

    回覆刪除

  13. 你哋顛就梗架啦~~ 個經理點會唔知呀!!不過費是睬你哋之嘛!! 每日你咪好忙囉~~又要整蛋糕又要睇書!!

    回覆刪除
  14. 幸福小女人- Diana2007年7月10日 晚上8:37


    好羨慕呀!! 最近好似好多blog友都互相相約出黎吹水, 食飯!! 我又想呀~~ 下次約埋我得唔得呀??

    回覆刪除
  15. 咪咪吉, 仲乜我係桂花糖架!偏心!~~~~~~  講笑,我好少用,同埋如果我要用!我去大少奶度拎架啦! GiGi, 略解我無ice-cream 架!又偏心!~~~~~~ 又講笑,你對Cindy好先唔送ice-cream俾我,你好細心,因為其實我唔應該食咁多凍野!~````` 大少奶, 每日睇一篇 <---乖 仲有,我都係每次見你都好開心,我真係當你係好朋友!~~~~~

    回覆刪除

  16. 大少奶 ~~ 噢 ~~ 你又見 blog 友拉 又係開心既聚會呢 每次睇你o甘瘋癲既聚會  都感同身受呢 我知你實係好癲既人拉 不過 如果有日我同你有緣見面 唔知你會晤會覺得我好悶呢 因為我朋友都會講我係好 cool 既天蠍阿 我都覺得自己外冷內熱 ~~ 我鍾意睇人癲  但自己就唔會釋放癲的能量 o甘可能會悶親你呢

    回覆刪除

  17. 網友相聚真開心..擁有好朋友能談天說地..真的好難得的緣份.. 祝福妳唷

    回覆刪除

  18. Cathy 多謝你呀 每逢去街就會夜d先 update呢 ♥阿愛♥ 就算點忙我都會睇呢本書 個經理簡直想趕我地走 我地真係癲得好利害 J J 多謝 幸福小女人 - Diana 你我相隔多麼..........遠 那年那天可相見......................... Cindy 人生有真正既朋友的確好極 流浪影子 係呀!其實我每次都想控制下自已 但每次都失敗 我係好直接流露性情既 你鍾意睇人癲,你實好鍾意見到我 哈哈哈哈哈哈 real 你早前來港見blog友都好開心呢

    回覆刪除
  19. 幸福小女人- Diana2007年7月10日 晚上9:46


    我見你寫俾cindy個句歌好好笑,, 我諗起周星馳個衰樣~~~ 人生有真正既朋友的確好極

    回覆刪除

  20. 哎呀, 個經理係咪光頭果個呀?  我見佢第1次已經認得喇, 個樣惡屎能登懶cool 咁今麻, 我間中都會去下 roma roma, 因為全個官塘得佢有得食我認為好味ge心太軟 (我食過其他好多果d個心唔曉流架)

    回覆刪除

  21. 我都係觀塘區返工果喎! 點解無我份架, 我嬲 ~~~~

    回覆刪除

  22. 如果大少奶唔再癲一定是 癲左 先會發生! 好開心Cindy 有好身體可以同你 Hea多點!  如果我唔是忙到死一定蛇出黎同你地癩!  

    回覆刪除

  23. 回您:人生有真正 一齊癲既知心 朋友的確好極

    回覆刪除

  24. 好開心AR你哋 仲有好多好嘢吃

    回覆刪除

  25. 搭咀先! 天蠍GG,你鬧GG啦!我地唔知你係觀塘區返工!~~~~ Charmine, 個經理唔係光頭ka wo!個樣OK ka!~~~~

    回覆刪除

  26. 耶~~ 好衰架你地!!!!!!!!!!!!!!!!! 四大癲友集齊apm呢個咁近我o既地方!!!!!!!!!!!!!!!!!! 你地次次都大龍鳳, 好似聖誕老人派禮物咁. 你地真係好開心啊. (講到間餐廳唔係好掂咁啊???)

    回覆刪除

  27. 又靚又高貴同有氣質既大少奶~~ 你地幾個有無食左藥先出街?! 如果唔係GG無理由...會癲左...連123都... 你地啊!! 唔準蝦咪咪吉啊!! 咪咪吉你唔好怕佢地啊!! 萬大事有VANLILY係度!!

    回覆刪除

  28. 又甜美又蛋糕既冬菇 遠水不能救近火 咪咪吉好好蝦架!你會忍唔住蝦佢 GG原來...........係本身唔識數數目 與我地無關 Auntie Goo 菇菇姐 菇奶奶 但我怕你嫌家嫂太癲 遂我出家門啊!但我真係好想見到你! YANYAN 係呀!等到牙較軟 Cindy 講得好!我地係生力啤  珍妮仔 果然係肝膽相照既好兄弟 大少奶唔再癲一定是癲左先會發生!Yeah~~~ 天蠍GG 你晌觀塘區返工架??? Charmine 個經理唔係光頭ka wo!個樣OK ka 同埋佢唔cool既 幸福小女人 - Diana 周星馳仲拎住個尿壺添

    回覆刪除

  29. 大少奶, 你睇吓, 連vanlily都幫咪唔幫奶呀~~~ 我好蝦...... 可是我很知醜~~~ 我唔制呀, 下次我要苦過deedee!  搭訕to Auntie Goo 菇菇姐 : 咩叫大龍鳳??!!!

    回覆刪除

  30. 咪咪吉 我有理由相信當冬菇見都你都會忍唔住蝦你 甚至更殘忍啊 你實在唔蝦你對唔住自已

    回覆刪除

  31. 大少奶你幾時碌來Pacific Place探我??? 又要手信!!!  

    回覆刪除

  32. 同意,下次可能係我、大少奶同vanlily一齊攻咪咪吉!

    回覆刪除

  33. YanYan4小咪 哦!你原來晌PP返工 我都成日碌去架 Cindy 無錯!無論幾多人都好,佢都係 target

    回覆刪除
  34. 大少奶 : 係呀......你自己當真就得嫁啦 你快d去換領禮物啦, 我同間野講o左hold埋今日嫁 好, 我都放圓我雙小眼睛旦你個彈蛋糕呀......响呢段時間我會學習數手指同腳指 ( 2 、 1 、 4 、 3... ) 搭咀 to 好姊妹GG : e...........你唔講我都醒唔起上面都可以classify做觀塘區tim 不過你要怪就怪大少奶啦 ( A字膊-ing  <== 學習d地獄使者)  , 佢失驚無神咁"R"我, 我當時個心都亂晒啦, 耶 ~ 耶 ~ 耶 ~ (大少奶 : 似唔似呀 )

    回覆刪除

  35. 搭訕  咪咪吉: 大龍鳳呢........  真係點解好呢..? 你一問我有d驚解錯添... 以我理解即係: 聲勢浩大, 千萬製作, 金碧輝煌, 係威係勢, 鈴鈴查查, 浮誇張揚, 嘈之巴閉  o既 一台大戲咁上下意思啦. (我想講好耐架啦, 今次借呢個位講: 我對你個名好有感情, 軟硬天師時代有個聽眾叫咪咪吉同佢地好熟. 唔知係咪你呢?) 家嫂: 真係好榮幸 如果有機會, 我係唔介意同 你地一齊 玩 咪咪吉  架 !      

    回覆刪除

  36. 咪咪吉~~ 我實在鄧你可憐..... 但係....佢地講到咁, 搞到我都...好想....將你玩下 如果唔係真係對唔住天地良心哦~

    回覆刪除
  37. Amy 以為你就快搬好忙唔敢叫你呀!今次實際得個半鐘 計劃下次再聚就打電話比你先預約 GG 好!我就會碌去拎禮物 好呀!你鍾意咩味既"彈蛋糕"啊? 拿!唔緊要慢慢學................ 1、2、3 啊!你賴我! 耶~ Auntie Goo 菇菇姐 菇奶奶 係呀!咪咪吉係軟硬既 die hard fans,但住澳門架 好呀!好呀!咪咪吉實在太好蝦 你都一齊蝦佢啦! 唔蝦就笨啊

    回覆刪除

  38. 冬菇 我堅定不移、全神貫注地支持你 佢好蝦既情度係令人 【蝦不惜手】

    回覆刪除

  39. 你地好搞笑呀

    回覆刪除

  40. 好羨慕你哋成日有得交換禮物呢...... romaroma我都去過, 個環境幾好呀.

    回覆刪除
  41. 喂, 你班冇人性嘅傢伙~~~ 我尋日只不過係保持住少女應有嘅"驚遲"之嘛 (因為真係遲咗5大分鐘) vanlily~乜你咁騎牆架, 騎膊馬騎熊貓都唔應該騎牆架!!!! 仲諗住大家姐(你呀)照住架嘛! 你彇畈踺蠨鱃卍架? Auntie Goo 菇菇姐~ 我都係軟硬篤屎, 不過唔係住澳門果個! 乜你d咩球人咁鐘意蝦架? 鐘意咪去地球人個街市買打番屋企慢慢玩, 哼!!!!  

    回覆刪除

  42. 哎呀, 等我仲懶醒以為係tim

    回覆刪除

  43. 咪咪吉, 我好想睇吓你當時個樣呢.. 好可憐啊!

    回覆刪除

  44.  ~ 豬妹 ~ 唔止攪笑,係喪笑 MoMo 環境真係幾好 咪咪吉 你明白嗎 去地球人個街市買既蝦無你咁好玩架 佢地除左跳跳下就無其他反應架 Charmine 唔緊要,我都唔覺得你懶醒  minicorgie 其實佢有駁咀架

    回覆刪除

  45. 佢有駁咀??  佢篇blog 唔係咁寫架喎 !!!! 

    回覆刪除

  46. minicorgie 佢有駁咀但被駁回囉!

    回覆刪除

  47. 咪咪吉 ~~ 我係冬菇排最細 , 你仲想認我做大家姐無可能喇 ! 你快 D 去睇下大少爺比唔比你做細少奶 ?! (即係成日比大婆(少奶)蝦個d呢~~~~~) 咁我認為cindy最適合做....野蠻奶奶一角.

    回覆刪除

  48. 真係好開心喎!!全埸都知. cindy我就見過啦!!諗起她不停講嘢,我都諗到 咪咪吉 係咩下埸呀!! 咪咪吉~~ 我都好想見下你呀!!係咪咁好玩先. 大少奶~~ 傳聞中的少奶....你好呀!!!

    回覆刪除

  49. e...原來重有 GG 上次無機會見,唔知幾時才能見面呢?

    回覆刪除

  50. 喂, 大少奶, 唔好蝦咪咪吉好喎, 我唔放過你呀, 但如果下次叫埋我去蝦佢, 咁就唔同, 哇哈哈哈

    回覆刪除

  51. 四個笑婦:我尋日都o係觀塘區出沒過,不過經 APM 過門而不入,否則一定知你地o係度!

    回覆刪除

  52. ...我仲未「嫁」呢, 唔好 classify我係笑 婦 喎, 哼!!!!! 至多係 美笑女 啫  仲要係同salior moom 同級數嫁...........   (d石油氣仲未散晒, 仍然癲-ed )  

    回覆刪除

  53. 我諗個經理係認真咁諗下先敢答你啫....佢梗係有睇你地個 blog 喇咁出名喎

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾