2007年7月18日 星期三

獻給餅神的生日蛋糕



送比 "甜痴痴冬菇vanlily" 既生日蛋糕,請笑納
原本打算整 charlotte fruits既,但怕忌廉溶
跟住打算整 blueberry cheese cake
但上星期醫生話天氣熱芝士易生細菌,(我十足驚弓之烏)
就設法諗一個唔駛雪無cream、無芝士既既蛋糕
結果…整Gateau Chocolate,對於冬菇來講、毫無驚喜~
於是我就做一塊焦糖杏仁脆片,因為佢鍾意食焦糖
好開心佢哋鍾意食塊焦糖脆片啊!

24 則留言:


  1. 餅神呢個名已經在blog界廣泛流傳...哈哈..........

    回覆刪除

  2. 大少奶, 快d喵喵我啦, 我要 喇~~

    回覆刪除

  3. 有冇笑到塊面都緊埋呀?? 呢排成日衰笑, 小心d魚尾紋走晒出來同你say hi 呀

    回覆刪除

  4. OMG, you are so full of surprises!!

    回覆刪除

  5. 最緊要係有心 你又笑到咁勁!快啲敷個緊膚Mask先啦

    回覆刪除

  6. 我都話我未返到屋企你已經會post左喇!! 不過你放心! 我一定唔會係最後個個 呵. 呵. 呵.

    回覆刪除

  7. 你好攰嗎? 但唔知點解我鬼打都無咁精神啊~

    回覆刪除

  8. 我諗你就算喺整一個好普通嘅海綿蛋糕,主角都會好開心,好感動!因為呢個蛋糕有你萬二分的心思&誠意。有咩比呢樣嘢更重要呢?

    回覆刪除

  9. 嘩vanlily返左啦!大少奶,你咁近,實你最快啦!好彩我唔執輸,開在個頭先!~~~~~~

    回覆刪除

  10. 圓碌碌 依塊咪係我巧鍾意0既杏仁脆片 我想整0左好耐喇~~俾你快0左一步添!! 你食過Jenny Bakery0既杏仁片未呀??? 你做0既都好正喎~ ~不如你開檔同Jenny 頂爛市啦~咁我就轉去幫襯你架喇 心心心上

    回覆刪除

  11. 好靚AR大少奶,你整乜都咁靚,不果有得睇,無得吃

    回覆刪除
  12. 焦糖脆片我都好鐘意食呀, 唔該"寫個份量"出黎啊

    回覆刪除

  13. 早安大少奶   嗰份心意同呢個渾圓的餅, 甜痴痴一定收晒啦 e...........琴晚餅神有冇成日show佢隻右手呀 ?

    回覆刪除

  14. oh ~~ 大少奶 原來係o甘 唔怪得你o甘緊張 不過 你既蛋糕都一樣係o甘有水準阿 如果收禮物既人係我 我實極度驚喜呢

    回覆刪除

  15. 塊焦糖杏仁脆片好搶鏡

    回覆刪除

  16. 大少奶, 真是快手! 好好味的蛋糕......回味無窮!    

    回覆刪除

  17. 好靚呀! 無我份見到都心花怒放呀

    回覆刪除

  18. 好有心思啊~

    回覆刪除

  19. vanlily一定甜到入心啦~

    回覆刪除

  20. 嘩....我重以為邊個神添...原來係餅神,真係好貼切呀!! 大少奶 上次問你桂花糖點整,係咪用冰糖加水煮再落桂花呀!!!

    回覆刪除

  21. 請問這個蛋糕如何整呢 ?  可否教下我呢 ?

    回覆刪除

  22. 怎樣可以令焦糖脆片放在蛋糕面唔會出水?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾