2007年7月20日 星期五

寄語........


收到最後一期透過  【重返校園計劃】受資助小女童既成績表、近照及圖畫

近照中女童長高、成績都好好、圖畫雖然只係由鉛筆畫成但景象都比以前豐富

而信中正式公佈無需要資助,因為中國正式徹底落實九年免費教育

新學年學費及雜費都由中國政府承擔,係一件好事,中國更多更多人有書讀

充心寄語祝福柴方慧
你要努力讀書做,希望你一家人都健康快樂!將來能夠改善生活

可喜消息!中國正式徹底落實九年免費教育




噢!佢既數學比我好,我連用計數機都會錯,我最叻計........折頭




其實幅畫幾大幅,我分開影既,早幾個學期佢都只會畫樹

今次豐富得多

最重要有太陽、雀仔,唔知點解見到佢畫呢兩樣野,比我感覺好開心好有朝氣,或者就係我對佢既期望

有柳樹及好大花花 (大得有點似食人花呢)




若干年後.........有機會再畫圖畫比我的話,我希望佢會畫繁華鬧市、shopping mall
我希望佢能夠多見世界
點解一定係繁華鬧市、shopping mall?
因為我鍾意囉!

有興趣睇返之前有關文章  pls click here

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾