2007年7月5日 星期四

遙遠的飯局


日期:六月中某一日 (唔記得日期)
地點:東涌東薈軒    人數:5位     價錢:$854   味道:幾好
其實呢餐飯因為遷就壽星公居住既地方,所以去食既
東涌只食過呢間、味道唔錯,同埋較少人,食過乜呢?
西蘭花炒帶子蝦球
good~


燒味拼盤
成碟都好味,乳豬都好脆又較瘦

雞絲翅
都足料

片皮鴨
上枱時我覺得好奇,賣相唔太好,但食落皮脆既,都OK好味!
伴碟蝦片都好脆
另外…有碟七彩炒鴨絲,無影到相,但鴨絲好"鞋"

清蒸海上鮮
上枱時魚頭對住我,我那個【英明神武】既丈夫即時將個碟調轉

  
我從來都唔食奉送既紅、綠豆沙
楊枝甘露必點,用泰國柚整既,甜度適中


聽日【無啦啦慶典】既安排:
先過海食lunch、行街
訂咗枱食lunch @11:00,之後例牌節目shopping (到底佢買咗禮物未呢?)
之後去Sogo或citysuper買材料整晚餐
雖然到目前都唔知慶祝乜?但我又好期待喎! 
餐單都已經諗好晒喇,係乜?聽日咪知囉
有頭盤、湯、主菜同甜品

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾