2007年1月13日 星期六

Tea buffet @ Jw marriott


原本訂兩間buffet,係文華酒店Amber同Jw Marriott lobby lounge 既tea buffet

一起身就落金鐘,因為西武減價想買袋,揀中一個跟住同大少爺商量

如果食Amber就即刻買,如果食Jw就食完先買

當時無食早餐好肚餓又夠鐘可以食Jw,就打算食完先買

點知.........食完後個袋賣咗呀!無晒喇~點解唔等我呀!

超抵食,Tea buffet由 1:00~6:00價錢只係$198 一位

我當然無食足咁多個鐘啦!3:45就走喇

我同大少爺係JW既 fans,午餐、晚餐都鍾意,但tea buffet卻第一次

食物質素好,貴精不貴多,好多即製食物、三文治、waffles、pan cake都自已揀料即造

仲有花果茶飲,仲不停refill,每次refill都會再加茶葉,抵

花茶多種類選擇,寫明材料、有些花茶寫明效用

坐位係梳化位好舒服仲見到環球嘉年華既機動遊戲不停轉添

↓Lobby lounge既杯係紅色同餐廳藍色既唔同




↓茶閣,好多唔同茶葉




↓大少爺既"very berry tea",雜梅茶好香梅味




↓我既"Turkey apple"有mint、蘋果同檸檬,酸酸地好香似果汁多啲







↓自已選料既粥




↓我揀蝦、帶子、三文魚粥,材料多與少自已選擇



↓pizza,有個烤爐在場,不停有新鮮出爐pizza


↓cheese platter,我貪心試晒4種味




↓Fresh




↓肥青口同豬頸肉都好味




↓好鍾意既菜沙律,我偏偏揀藍芝士汁,好味之極但好肥…睬!




↓好多蛋糕種類選擇,但我唔太好,多款無食




↓雜梅果凍




↓香濃古古力蛋糕,面層朱古力好滑




↓檸檬撻,個底好脆但唔太酸




↓原杯haagen dazs




↓cookie & cream呀




↓pancake




↓好好味既士多啤梨,多汁又甜,我初初打算食50粒架,最後食咗 16粒




↓好好味既cheese cake呀




↓前面既唔知係乜,大少爺話難食

後面係玉桂蘋果牛油蛋糕,大少爺話好食,我無試過



↓翻版 Haagen dazs既邪惡下午茶,個waffles好好味呀




↓食完買唔到袋就去great入貨,見到great儲分咭,用法同八達通類似,儲積分換禮卷




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾