2007年1月16日 星期二

I'm loving it!!!!!!!!


自從A1出現,我就無再幫襯過美心餅店
因為A1既合桃麭已經成功俘虜我心
不過…今日路經美心餅店離遠見到一個圓形蛋糕,裡面有5個小圓形
就吸引到一個五官都由圓形組合而成既我,原來係【杏脯黃梅果醬牛油蛋糕】
另外…有一款【菠蘿黃梅果醬牛油蛋糕】,我當然選擇前者啦!
好好味呀!我一向唔食mousse cake、忌廉蛋糕都唔會食太多
呢款蛋糕深得我心,面層果醬少少酸加埋 apricot 好好味呀!
而且個蛋糕實得來唔"鞋",唯一係牛油味唔夠重
只係$29一個咋!






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾