2024年9月4日 星期三

雄風再現

蠔油鮮竹卷
包包好鍾意食蠔油鮮竹卷
每次佢話鮮竹卷有幾好食
我都會話:我都識整啦啦啦
事實係丫嘛!無奶油我要謙虛,早幾年幫"李諗你"做食譜都整過啦
只不過…包包出世後我都無整過咁解
所以我決定重振雄風(我諗唔到有乜更合適形容詞)
就整比包包食
結果:佢覺得媽媽版本更好食囉!
哼~


材料比例可以自行調較



食譜:12件

豬肉碎  300g
豬肉醃料:
a生抽   2茶匙
b鹽      少許
c糖       1/2茶匙
d生粉   2茶匙
e麻油   少許

甘筍    半條切絲

芫茜    隨意或skip

木耳絲  隨意(先浸軟)

腐皮     2片

醬汁:

蠔油   2湯匙

生抽   1茶匙

糖     1茶匙

水     150ml

麻油   少許

生粉   1.5對茶匙

做法:

1.豬肉順序放a-c撈勻,再放d撈勻、最後放e撈勻至黏身醃30分鐘或以上

2.將甘筍、芫茜、木耳絲加入豬肉,再撈勻



3.腐皮用濕布或廚房紙抹一抹或剪成長方形

4.腐皮鋪平,將豬肉放上腐皮卷起再搽少少生粉水封口





5.熱鑊熱油煎至金黃色,只需要表面金黃色就可以
(酒樓係會先炸,但自己整煎都可以)



6.腐皮卷放上蒸盤或碟,大火蒸15分鐘

*腐皮卷一定要先煎/炸後蒸,否則會好似橡皮做唔到效果

7.醬汁所有材放入鑊煮滾正微微杰身,淋上蒸好腐皮卷之上






 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾