2021年11月26日 星期五

鹹貢 2.0

香蔥薯仔煙肉芝士 Scone
包經理考試週,你有你溫習、我有我忙碌
反正呀媽要做書僮,包哥都唔介意點埋呀媽做茶點
昨日放學同我講:今日我想食你整茶點
大佬包,你早午晚三餐不特止,仲要做埋茶點
咁........無乜事我返入柴房先喇

呢個Scone表面香脆、鹹鹹香香咁
包經理滿意咁就太好喇
佢夠味唔需要加clotted cream都好味


 煙肉          2片  (去肥肉後切粒粒,再炒一炒)


薯仔           50g 切細粒粒,再蒸熟


芝士粉      2湯匙


香蔥         隨意


牛油            30g


蛋               半隻


低筋麵粉      200g


泡打粉          2茶匙


鹽                 1/4茶匙


糖                2茶匙


奶                70ml


做法:


薯仔切細粒粒蒸10分鐘、煙肉炒一炒





放入盤,慢慢搓成糰

             

加入煙肉粒、薯仔粒、香蔥

           

成糰後用少許麵粉放檯上,再搓到糰狀用手壓平再吸出圓形(唔好用麵棍去轆)

蓋上保鮮紙靜置30分鐘

焗爐預熱200度

scone搽上蛋漿,用200度焗20分鐘即成



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾