2021年7月12日 星期一

大"粟"的愛

今日monday就寫個Green monday食譜,其實係剛剛整完呢個覺得超好味所以想寫

呢個係淮山粟米芝士脆餅,材料好簡單

但出來超級好食,所以點都要寫比大家

等大家唔好以為我掛住睇mirror而荒廢武功,其實我仍然係勤力仔

佢又易做又始味,咬一啖後真係會忍唔住..蒙著嘴說愛你

So I say I love you 花半秒唇齒功夫  使淡靜歲月變豐富


真係好好食呀


食譜:

粟米粒    300g
(用罐裝或紙盒裝粟米粒就得)

鮮淮山   50g

芝士   50g(我今次用車打芝士)

鹽   1/4茶匙

片栗粉或生粉   50g

做法:

粟米粒隔水

帶上手套將淮山刨皮,再將淮山刨薄片


將粟米粒、淮山、芝士撈勻

加埋片栗粉或生粉,鹽再撈勻


無錯!我又知你想問乜

唔使蛋又唔使加水,要加我自然會寫架啦

唔使加呀!


平底鑊加油燒熱,就放入所有材料

煎完一邊再煎另一邊,又香脆又好味大粟就完成喇


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾