2021年1月28日 星期四

沒有蝦

近幾年過年我一定炸定一大袋芋蝦又會寫芋蝦食譜

芋蝦係我情意結,每年做都會記起外婆

又會記起過年去外公屋企拜年,真係難忘又開心

所以我自從識炸芋蝦就決定每年都要整直到我整唔到為止

不單止令我開心,包包聽到我炸芋蝦就會雀躍,佢仲會食到連碎都食埋

早幾日用芋頭糕剩下芋頭炸少量係做demo比大家,年廿九就會一次過炸大量

今次做demo我終於搵到方法令佢變成球型喇,整到尾二粒先發現個方法

年廿九炸完再post比大家睇






食譜:

芋頭   半個

糯米粉    1湯匙

鹽    1/2茶匙

五香粉   2茶匙

糖    1茶匙

紹酒   1茶匙

心機    成擔

做法:

將芋頭做成芋頭絲,唔好太幼又唔好太粗

我係用刨刨絲出來剛剛好,無刨就要切薄片再切幼絲

用乜方法都好但一定要保持長絲,如果芋頭絲長度太短效果無咁好會散修修


所有調味料撈勻放入碗,炸之前將芋絲及調味料撈勻

*芋頭一沾上鹽就會出水,所以一撈調味後就要盡快炸

放晌呢種打邊爐勺度整造型炸




放入油鍋中炸,個重點係當佢成形後(如下圖)你反轉個殼芋絲就會跌出來(可以睇片)

咁你就由得佢晌油鑊中自炸,炸至金黃色就可以盛起

油既油度要燒得夠熱佢先會容易定型,炸既中途可以轉中火

但臨上碟時要較番大火逼番d油份出來就會好乾脆



今次整到比較圓方法,將芋絲放滿一個勺子,將另一個吸住然後搖幾搖

整到圓型就去炸,炸時用筷子摷一摷鬆佢,跟住炸到定型就可以甩出來炸透佢



Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾