2021年1月25日 星期一

卜卜齋

南乳炆齋
早幾日…
包包:媽咪,我想食黃色皮嗰個煲啊
我:枝竹啊
佢好鍾意食羊腩煲個枝竹,但我又唔想成日炆羊腩,醒起南乳炆齋
好多年無整,因為年年過新年我都只會吃喝玩樂,今個新年唔知仲有無限聚、晚市等等
炆定一煲齋過年隨時食得
當然今晚呢個係預習啦!擺到過年真係發,發霉個發呀
d材料唔覺唔覺夠食三餐,但隔夜後會更好味的

而煮齋煲我係唔會落蔥及蒜,但南乳都好夠味
而菜大家可以落旺菜、我就鍾意娃娃菜的



食譜:

豆卜、枝竹、粟米仔、雲耳、冬菇、粉絲、娃娃菜
(唔寫份量,因為大家可以因應自己喜好去加減)

調味:

南乳    1件

生抽   1湯匙

糖   2茶匙

做法:

將豆卜用熱水沖洗、枝竹、雲耳浸軟、冬菇去椗、粉絲浸軟、菜切件

先炒一炒豆卜、雲耳、粟米仔、冬菇菜

加入南乳、生抽、糖炒勻,加水

水份量只需要蓋過材料就可以,煮滾後轉小火炆20-30分鐘

試一試味,覺得唔夠咸可以加少少鹽



然後就可以轉回大火加入枝竹及粉絲炆多10分鐘就得

第一晚無咁好味,但隔夜會更加好

想色深d就加少少老抽吧



 Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾