2021年1月26日 星期二

蒸糕bell 第二回...芋頭糕

新年食品中我最無興趣係芋頭糕
又唔太鍾意整
不過…我喜好唔重要,最重要係你哋會想要
你快樂所以我快樂!整底糕又唔係難寫得就寫啦啦啦

原來對上一次整芋頭糕已經係4年前喇
今次再整作出小小調整
味道係好好感覺幾滿意架




芋頭糕食譜:2底 斤半裝

芋頭     1斤  

臘腸        2條

蝦米       隨意

瑤柱         2粒

蔥粒        少許

水(A)      600ml

粘米粉   250g + 澄麵粉  30g +鹽2茶匙+五香粉1茶匙+糖少許+胡椒粉+麻油少許

水(B)   320ml

做法:


 芋頭切粒、臘腸切粒、蝦米浸軟、瑤柱浸軟後撕開 ,瑤柱水唔好倒留來開粉漿

臘腸、蝦米、瑤柱加些少蔥粒,加少許生抽及酒爆香,盛起備用



粘米粉  + 澄麵粉 +鹽+五香粉+糖+胡椒粉+麻油少許  撈勻

加水(B)攪勻至無粉粒備用(可以將瑤柱水計入水份量裡面)




放入芋頭粒兜一兜再加入水(A)煮滾熄火

最好切再細粒d,我唔夠細粒




放回臘味等材料,再倒入粉漿兜勻成杰身



糕盤搽油,放入糕糊壓實

蒸一小時,完全放涼後就可以甩模 


*呢個食譜做到 1斤裝 1底,唔好問我整到幾多底,係要睇自己個盤既容量
最簡單方法:如果你個盤裝到600ml水份,即係一斤裝份量
900ml水就係斤半裝份量,如此類推,我唔會知你個盤幾大可以做幾多底






Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 



 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾