2020年11月2日 星期一

呀li ya 些唷

韓式豬肋骨

一講韓式好多人會覺得一定係買盒韓國辣醬整
一係就買枝韓國牛肉汁、豬肉汁等等
呢個食譜只需要一個梨或蘋果、醬油或生抽、糖漿、冰糖

個食譜係我晌IG見到一個韓國人整,佢有拍片d step我明
但無寫食譜 d 字google完都唔知係乜
於是我跟佢做法先浸豬肋骨再出水
炆個調味係我自己調教出來
之前做過韓式食物,正所謂一里通馬國明,味道剛剛好
而且個做法令肉質鬆化包包都容易食
家人大讚好食好有滿足感

太值得推介所以寫定了食譜希望大家一齊煮,哼


我google翻譯d字都唔明佢講乜




包包都食到得條骨,因為夠鬆化囉


平時呢個豬肋骨多數做中、西式

但做韓式都非常之好


食譜:

豬肋骨   1條

洋蔥    1個 (切件)

京蔥    1/2條(切片)

蒜頭   10粒(去皮原粒)

紅蘿蔔    1條(切件)

薯仔    1個(切丁粒)

另備:香葉 (bay leaf)數片

醬汁:

醬油或生抽     100ml

蘋果或梨   1個

糖漿   2湯匙(可用冰糖代替)

冰糖   2小粒

米酒   2湯匙

水   400ml

做法:

將豬肋骨切件浸水 15-30分鐘,呢個動作又叫啤水


香葉加水煲滾放入豬肋骨出水


蘋果或梨磨蓉


加入糖漿、醬油、酒


豬肋骨出水仔沖洗乾淨就放入煲,再加上紅蘿蔔、蒜頭、京蔥、洋蔥入煲


倒入醬汁


再加水煲滾,呢個時候可以加冰糖

如果你唔用糖漿,冰糖加多少少


大火煮滾,轉小火30分鐘後就加入薯仔

再煮多30分鐘已經可以喇!真係超好食的



糖漿我用呢款,因為蜜糖唔可以煮食

而燒烤蜜糖太稀,呢隻可以當蜜糖煮食,而且多用途的

超市或烘焙店有售




有youtube、IG內有不同東西




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾