2020年11月18日 星期三

早晨全餐

 香蔥南瓜蝦米薄撐

我份早餐呀!你唔係諗我癲到食pizza飲啤酒做早餐嘛

好好食呀~

重點係:15分鐘之內就攪得掂又香又好味

呢個moment又會有人問南瓜就咁就得?要蒸咁麻煩?

你早一晚切好南瓜粒蒸定第二朝用咪得囉!

再唔係放上飯面蒸定都得

第二日撈勻佢煎之嘛!

消化系統都無嫌我哋麻煩啦!哼~



食譜:兩件


糯米粉    6湯匙


沾米粉    3湯匙


鹽    少許


胡椒粉    少許


麻油    少許


水份   100ml


餡料:


蔥    幾條(切幼粒)


蝦米    半湯匙(剪細粒)


南瓜     1/4個(切粒,預先蒸20分鐘)


做法:


將糯米粉、粘米粉、鹽、胡椒粉、麻油、水放晒入盤



撈勻,全部同我撈勻


蔥 我落好多,多到會口臭咁多


提多次:你早一晚切好南瓜粒蒸定第二朝用咪得囉!

再唔係放上飯面蒸定都得


將蝦米、蔥、南瓜加入粉漿再全部撈勻就煎,煎到金黃色香香脆就 done




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾