2020年5月26日 星期二

柚得佢

上星期帶包包出銅鑼灣,同埋朋友仔加埋3個小朋友去食下午茶

去我常去餐廳平時多數食waffles,今次叫鹹點比小朋友

叫柚子雞翼同明太子意大利粉

包包食完後第一句係:好好食呀

第二句:媽咪你整比我食

多謝包包對我咁有信心,於是隔幾日我就動起來

大部份時間我只要食過就會知大約點整,雞翼更加無難度

柚子雞翼個雞翼本身醃料只用鹽、少少蒜蓉撈勻已經可以再加柚子蜜

而個柚子蜜食得出佢無特別加其他味,就咁撈勻就係

最重要個雞翼係脆,我用片粟粉去撈然後半煎炸已經可以

個明太子意粉本來味道都好似,但我做錯一個step就係煮時放晒明太子落去結果唔夠凸出

其實煮好個汁同意粉後加會好d,明太子家陣好難買下次買到再整,哼



只買到一盒仔,再撈埋落去煮結果乜都睇唔到呢


雞翼   8隻

鹽   1茶匙

蒜頭    1小粒(磨蓉)

胡椒   少許

片栗粉或生粉  適量

做法:

將雞翼打直剪開一半

加鹽、蒜蓉、少少胡椒撈勻醃30分鐘

最後加上片粟粉或生粉撈勻,片粟粉一定要沾滿雞翼表面

*片栗粉即係太白粉可以用生粉代替、但鷹粟粉效果會無咁好


用半煎炸方式去煎到金黃色備用


雞翼回鑊開中火加入 2湯匙柚子蜜,將佢快手兜勻

柚子蜜遇熱會開始溶化,一定要快手兜因為怕易焦黑

或者可以等柚子蜜溶時就熄火兜勻也可以



有youtube、IG內有不同東西
Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾