2019年11月20日 星期三

港呢d

Hi I’m back

每星期返教會前都會食茶餐廳早餐

亦都係我一星期唯一一餐街外早餐

崇拜前加力量去敬拜

近期又再喜歡五香肉丁蛋米,個個星期都食

但越來越離譜,肉丁得返5粒仲要碎濕濕

你估我好恰?我最叻係乜?就係就係自己整囉!

以前都整過味道可以一樣但係自己又唔希望做出太油嘅感覺,所以今次我再整係一個小油版本

保留五香肉丁嘅味道質感一樣但油份大幅減少,大家開過罐頭都知道一開其實有半罐都係油

所以今次我喺最尾嘅步驟裏面減油造成一個小油版但係一樣好味嘅五香肉丁丁

仲大大粒唔會碎濕濕

家有一食譜如有一寶,哼

我愛香港 我愛港式味道




食譜:



豬腩肉 或 要買半肥瘦梅頭肉


醃肉:

生抽   2湯匙

五香粉   2茶匙

糖   2茶匙

酒   2茶匙



薑   2片

蔥  2條

另備冰糖 1小粒


醬汁:

鹽   1/4茶匙

糖   1茶匙

五香粉   2茶匙

辣椒粉   1/2-1茶匙



做法:


將豬肉切成肉丁,再將所有醃料放入去豬肉中醃30分鐘

薑、蔥入鍋中,再加上豬肉

然後就倒入水蓋過面,再加一粒冰糖

大火煮滾再慢炆 1小時,期間將雜質、血去"畢"走


1小時後水應該收得77、88,得返小小汁,再將肉丁連汁撈起備用



將肉丁連汁倒入,加五香粉、辣椒粉、鹽、糖放晒入鑊先開中火再快手兜勻就熄火,唔好煮太耐變硬




先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾