2019年11月26日 星期二

呢位果仁

其實好怕要做手工或者畫畫嘅功課

強調過好多次除咗畫眼線同畫眉之外,我根本就唔識畫野

好彩嘅係大少爺畫畫都OK否則個仔真係冇功課交

但係有啲功課我有幫到手個喎!例如關於煮食、食材呢啲都係我嘅強項

包包停課期間有一份功課要用果仁去做,咁果仁當然係用嚟整食物

但係功課應該自己去負責做所以我用果仁整餅都係揀一個包包handle得到嘅,要佢親自逐個Step逐個Step去做

呢個餅包包整得好開心,佢真係每個step都自己做,我只係幫佢量材料、幫佢打蛋白同埋幫佢將麵漿放上牛油紙拎去焗

呢個都係一個好好嘅學習所以包包都做得好開心

出嚟嘅成果又真係好好食呢個餅大家都可以試吓一齊同小朋友做不過就算自己做都開心㗎



食譜:焗爐預熱170度

杏仁片    100g

開心果粒  20g

蛋白   3隻

糖霜   100g
(已經比原食譜少了糖)

低筋麵粉   25g

牛油溶液    30g

做法:

將果仁放入白鑊中炒至金黃色


杏仁片、開心果、糖霜、低粉撈埋一堆




加入牛油溶液再撈





蛋白打1分鐘,無錯!1分鐘便可以



唔使打到企身,打好就加入之前撈好杏仁粉堆中

輕手攪勻





焗盤鋪上牛油紙,用湯匙掏落牛油紙上

放入焗爐最低層焗10分鐘,再放上中層焗2分鐘便完成




先睹為快及生活雜粹粹 Pls Follow My IG https://instagram.com/aubrey_delicatessen 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾