2018年9月3日 星期一

各位同學,午安

各位同學午安!今日係開學日

好榮幸我的兒子臭包明天先開始返學,所以我可以晌呢度向大家訓勉

我想向各位同學講:即使晌上學時面對個"飯盒"感到困難都唔使怕

正所為在人生上好嘅一餐、唔好嘅一餐,人生的確如此啊

只要叫媽咪跟住食譜做夜晚煮餐好嘅比大家食,咁就充滿意義啦啦啦

今日包包仍然放假,我就仍然帶佢出街

但出街前都寫定個"法式白酒忌廉蘑菇燉雞"食譜

近日經常會整不同雞類菜式,因為大少爺要戒口而買無激素雞比較方便

今次用無激素雞下脾做貪其方便呢

呢個菜式可以配飯、配意粉、配麵包,有汁有肉有蔬菜

重點又唔係難整,而且加過白酒特別香



食譜:

雞下脾   5隻,大家可以用全雞、春雞等等

白蘑菇    10-12粒

紫洋蔥     半個

淡忌廉     80ml

白酒      50ml

雞湯      100ml

鹽        少許

做法:

雞下脾用鹽及胡椒略醃

白蘑菇抹乾淨,蘑菇正常係唔好洗用少少濕廚房紙抹乾淨,當然你真係好想洗都可以的

紫洋蔥切粒粒

雞下脾煎香備用,可以晌鑊另一邊炒蘑菇


紫洋蔥炒香後加入蘑菇



淡忌廉及白酒,最後加雞湯煮滾轉細火

*白酒我只用那些細枝平價貨,因為我又唔會飲無謂浪費呢


煮滾



然後加入雞下脾蓋上蓋煮5分鐘便可以上碟






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾