2018年7月11日 星期三

Pixel Restore



你敢唔敢去睇清楚你臉上毛孔有幾大?相片可以美圖,但始終呃唔過自己更加呃唔到坐你對面位食飯那位人兄嘅眼睛

青春期經歷過生暗瘡後毛孔變得粗大甚至出現凹凸洞真係好難修復,有時同朋友食飯時不期然會望下朋友仔皮膚狀態
尤其係一齊長大一齊青春期一齊生暗瘡同學F
同學F就一直keep住毛孔粗大,每次約食飯我都會注視佢臉上毛孔
有次約食晚飯我終於忍唔住問
我:既然我哋識咗幾十年怕乜講,其實你有無諗過去收毛孔?
同學:唔理佢會點?
我:隨皮膚膠原流失開始鬆馳毛孔就慢慢會跟住拉長變成隋圓形
同學:咁會點?
我:再唔理遲下可以塞粒飯入去囉
同學:.............
呢餐飯之後第二日佢忍唔住跟我上 Glorwe 睇下有乜補救方法

原來有個 Pixel Restore,此療程儀器係用德國特幼黃金導極針頭深入毛孔2mm,再䆁放出RF
能量,可以消退毛孔,拯救凸洞、撫平疤痕,效果明顯!



做完效果係點既呢?


好明顯收細了


做完第二日照鏡無效果可以搵我,哼
原價$3850 (大少奶讀者優惠價:$980)
快d上網登記吧: https://promotion.glorwe.com.hk/pixel-restore/


#決心可以大毛孔不能大

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾