2018年7月12日 星期四

金沙

包包開始放暑假,我就開始24小時作戰狀態

咁快就完成K1,其實真係好唔捨得佢大得咁快

仲記得第一日送佢返學、第一次送佢上校車、佢淚眼汪汪望住我、晌學樣喊住搵媽咪

我去修甲時遇上佢部校車,佢知道我出街後晌學校鬧情緒

每日放學都分享我知學樣點滴一切一切都好似昨日發生

"許多許多你的片段  令我愛一生都也愛不完"

其實佢放假我都開心,內心好感謝有佢陪伴

暑假會同佢去一個長途旅程,所以而家都要預備清理個雪櫃

其中自己醃嘅鹹蛋係清理目標之一

今次堅係"懶有營",用豆腐配上邪惡鹹蛋黃

你都咪話鹹蛋黃真係無敵,當然唔可以成日食啦啦啦

你睇佢個樣幾靚仔,哼



食譜:

鹹蛋黃   2隻

硬豆腐   2件

蒜頭   2粒

辣椒    隨意

蔥粒   少許

鹽   1/8茶匙

心機   適量

做法:

鹹蛋黃先蒸熟


再壓碎備用


蒜頭、辣椒剁剁剁


豆腐切四方粒,再索乾水

然後煎至金黃色備用


鑊加少少油,再落鹹蛋黃炒至起泡再加入蒜蓉、辣椒及鹽兜勻


放入豆腐兜勻便完成,灑上蔥粒



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾