2018年7月9日 星期一

偶遇

近來好鍾意食港式肉醬意粉雖則未去到瘋狂想食但仍然纏繞心頭

細個屋企無人煮飯就會買飯盒而肉醬意粉係我最常食

那些年住炮台山有好幾間快餐店而且真正價簾物美,而我從來都唔會堂食總覺得同唔識嘅人搭枱非常難為情

買完外賣就急步回家洗手換衫(在家我絕不著出街衫的),然後晌肉醬意粉上灑上大量芝士粉當時係天下間美味

偶然又會約同學仔一齊買飯盒到我家食又會同同學交換買飯盒心得,偶然會行去遠d快餐店試試

到而家我非常討厭工廠式快餐店味道,千篇一律味道再加上永遠圖不符實見到都唔係太想食

幸好,我早兩年終於研究到港式肉醬意粉味道,而今次再整有d特別

因為你見到嘅肉係 Beyond meat即係植物肉類,簡單d講:素食

即係齋鴨齋雞齋魚蛋d friend

話說我本身想買牛肉,點知晌一田見到呢個Beyond meat,相請不如偶遇就買返屋企試煮

老實講:打開包裝時覺得d味有點伏,但當煮到入味都ok質感同牛肉都好似

大家可以選擇整真。牛肉,或者如果有朋友愛肉醬意粉但唔食肉或者唔想食咁多肉可以一試

緊記:佢要煮到入味或者趁熱食先好食

當然以下食譜用真牛肉煮係一流,就係港式味道咁囉

至於我同beyond meat就應該告一段落

要是以後有緣能見你
今天一切都成往事
會是如歌 會是如詩
怕沒法遇..........................



我晌一田買呢隻,打開包裝聞陣味唔算討好

但煮落入味後就同牛肉差不多


唔使醃的


食譜:

牛肉     1碗
(用真牛或植牛任得你)

洋蔥    半個

蒜頭   1粒

小圓番茄   隨意

麵粉   1湯匙

醬汁:

茄膏   1.5湯匙

茄汁   1湯匙(ketchup)

鹽   1/4茶匙

糖   1茶匙

水   180ml

另備意粉或飯

做法:

洋蔥、蒜頭切粒


將茄膏、茄汁、糖、鹽先撈勻備用


爆香洋蔥、蒜頭後加麵粉炒勻


再加牛肉
*如果用真牛肉就 用少少鹽、胡椒略醃

加入茄膏茄醬等等兜勻


最後加入水,如喜歡加小圓番茄可以加埋入去煮滾

煮到你理想杰度便可以淋上意粉或者飯





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾