2018年7月5日 星期四

哇啦啦

天氣熱除了無胃口仲好容易四時感冒飲醉食滯,呢個時候你需要一樽脆瓜

送來送白粥、送飯、送禮自奉都可以

話時話…我今日真係有食滯感覺,所以除了呢樽脆瓜可以幫到我送白粥

其實我唔知年輕人對呢樣食物有無興趣或者見過未

但我細個係好鍾意呢種脆瓜但又唔係成日有得食喎

估唔到大個我會自己整,人生真係好多嘢都係估唔到的

近來好鍾意聽返呢隻歌,失驚無神送隻歌比大家

時光機 留給你 回憶裡 誰帶路
假使間給你再做 問你又會否寄望更高
傻瓜機 留給你 誰歡笑 誰憤怒
想當初預言無數 世界有太多變數


溫室青瓜   5條

醬汁:

生抽    100ml

白醋     60ml

糖    100g

做法:

將青瓜切粒,大約3cm咁厚

唔好切太薄否則會唔脆的


放一茶匙鹽去撈一撈佢


10分鐘後沖水洗走鹽份


將醬汁材料倒晒入煲仔,用慢火煮滾


滾後放入青瓜煮1.5分鐘,係分半鐘就要即時撈起


撈起後要放上涼架吹涼佢


當瓜涼後再滾起汁料,重複再煮1.5分鐘再放涼跟住可以放入樽

汁料完全凍晒後都可以放入樽,再放雪櫃

放雪櫃可以保存大約1個月,但當你夾來食時對筷子要完全乾淨才可以









大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾