2018年4月6日 星期五

走肉鵝

假期終於去到尾聲,包包放兩星期復活假我就好似忙足兩星期

日日諗帶佢去邊度玩,去邊度食

終於就快放完假我可以諗下自己節目

佢假期日日去街所以日日都會出去食,所以我盡可能煮到一餐就一餐比佢

昨日去完西貢夜晚都堅持自家煮,除了蒸魚比佢食仲整我最喜歡"素鵝"

我好鍾意食腐皮,以前舅母晌香港會包定一大袋比我就日日不停食

出街見到素鵝我又會必定叫,今次呢個係自己整

講個祕密比大家知,之前自己整過但出來都只係腐皮卷做唔到素鵝神隨

今次成功喇!原來我一直做錯一個step呢~



食譜:

腐皮   3張

新鮮冬菇   10隻

紅蘿蔔   1/4(切絲)

調味:

生抽    半湯匙

糖      1茶匙

水      1湯匙

做法:

冬菇洗淨切絲

爆香冬菇同紅蘿蔔再加入生抽、糖、水兜勻

煮完後先撈起冬菇及紅蘿蔔絲

然後鑊上面會有d汁唔好倒

腐皮一開二,每一片都搽上炒完冬菇既汁然後疊起( 3張腐皮一開二等於6片)將6片疊起後就上餡料卷起



先蒸2分鐘取出


抹乾水份就可以半煎炸去煎到脆

*素鵝餡料係比較少,一多料就變成腐皮卷所以唔好加太多料



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾