2018年4月27日 星期五

雙子

的確雄心壯志去轉營,越來越發覺有好多菜式可以整架喎

例如我想食茄子今日就整"明太子芝士忌廉焗茄子"

用好味方法去整,所以忌廉、芝士你話覺得肥膩但配茄子係可以中和返咁囉

同樣煮法用來煮肉同煮茄子點都係茄子健康d

好鍾意食明太子,我可以用一條明太子去配一碗飯,偶然行過見到會買一pack返屋企

我覺得明太子同忌廉汁係friend,仲有個common friend係呀芝士

組合埋一齊係 那個叫做正義 那個戰無不勝 對錯正邪太難定......................

你睇佢個款實在係魔鬼及天使化身啊(點解我好似咁咸濕)


先講茄子,點可以煮完焗完仍然有紫色

就係..............


煲一煲水加2茶匙白醋放入茄子

因為茄子會浮起所以上面加隻碟仔等佢唔會浮上水面

蓋上煲蓋細火煮3分鐘就可以


睇下!噢!後面包維他奶出鏡了


明太子


煮之前界開面層衣,用小匙刮出明太子


白汁食譜:

明太子    1條

油    少許

麵粉    1湯匙

淡忌廉   50ml

雞湯或水   100ml

鹽    少許

芝士隨意

煮白汁:

用少許油+1湯匙麵粉,慢慢煮到膏狀
(可以用牛油,我用米糠油或你用自己用開既都得)


加入 50ml淡忌廉煮成膏狀就可以加雞湯或水邊煮邊攪


白汁煮到差不多時加入明太子攪勻,白汁杰度係可以掛上茄子唔會漏便可以


將白汁及芝士放上茄子面用200度焗10分鐘便完成





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾