2017年1月6日 星期五

勞斯動眾

咁又過了一個星期,來緊有太多事要忙

其實今日唔係好得閒,但我都用了一個下午煮晚餐

從來對大少爺既晚餐好著緊,返工辛苦一日晚餐好重要,可以煮可以做既我都好認真去做

昨晚朋友GiGi為我補祝生日晚飯已經出街無煮過

今日就想煮得好d,我親自入街市買材料通常一定有海鮮

見到有龍蝦賣價錢又合理於是買夠兩隻回家去煮"乾爆龍蝦粉絲煲"

大少爺喜歡食粉絲煲,而粉絲煲唔要一大煲汁浸住粉絲,我做既係乾爆粉絲

將兩隻龍蝦既頭淆個湯底,然後去煮粉絲

粉絲吸晒鮮甜咁味之餘,龍蝦又唔可以就咁放入去煮,要煎一煎令肉同外殼都有香味

勞斯動眾煮一個晚餐係我最開心既事,有人值得你勞斯動眾係一種幸福



好有滿足感


叫海鮮檔幫我開邊,我回家自己"將冰山劈開"咁斬件

做法簡單:

龍蝦   2隻

粉絲   2小札

薑、蔥、乾蔥頭(切片)各適量

調味:

生抽  1茶匙

鹽    少許

糖   1茶匙

老抽   少少

酒   小許


龍蝦兩隻切件,將頭同其他殼一齊爆香,爆到連殼都有香味時就加 水蓋過面

水蓋過面然後用細火 煮1.5小時,直至水都濃縮了到大約2碗

夾起蝦殼再隔去碎渣 

另一邊箱,龍蝦切件後索乾水,然後撈生粉去煎(街外既會泡油,自己做就煎吧)

最主要係煎至蝦肉少少金黃色(不需要熟),反而殼煎香d

收龍蝦肉夾起


煎完龍蝦既鑊唔好洗住,加多少少油再爆香薑蔥及乾蔥頭

加入龍蝦湯,加生抽、老抽、鹽、糖煮起(可以試下味)

放粉絲邊煮邊兜


當粉絲開始索汁時龍蝦回鑊兜一兜,晌鑊邊贊酒

蓋上鑊蓋 1分鐘,開鑊蓋後打手兜勻可以上碟

*我預備另一煲仔燒熱再放上粉絲龍蝦



>







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾