2017年1月10日 星期二

2017蒸糕bell之 第一糕

幾日唔見我好奇怪呢?因為我已經開始...慾望蒸糕、蒸糕蒸糕

每一年我都會研究一款新既糕,前年有蓮藕糕、上年有紅豆年糕

今年有椰汁紅豆年糕,本身喜歡椰汁味但覺得椰汁同紅荳係friend係夾到既

於是就去試,反正呢兩個味都係大路

唔好問我:唔整椰汁整乜味?或者點解紅豆層少過椰汁層

話明係我諗出來既食譜,就係宗於自己去做,哼~

唔喜歡椰汁既就跟番我之前做薑汁或乜乜物物吧 




今早煎熟埋各樣都理想先出食譜,確保大家唔會遇老千


椰汁年糕食譜:一斤裝

冰糖       150g 

罐裝椰漿   250g  (唔好用盒裝太杰身)

水         100g

糯米粉    220g

澄麵粉       80g

油    1湯匙

做法:

水加冰糖煮做成冰糖水放至水暖

糯米粉加澄麵粉撈勻,加入冰糖水及椰漿攪勻,最後加油攪勻


紅豆層做法:

罐裝蜜紅豆   100g 
 (用罐裝蜜紅豆本身係有水份,如果用包裝紅豆泥就會乾身)

暖水         60g
 *如果你買果隻紅豆無乜水份可自行加20g水,再唔夠先加10g咁加上去
我唔知你買邊隻紅豆所以自行判斷,但蜜紅豆蒸完會更濕落得多水紅豆層會過軟

糯米粉   110g

澄麵粉      40g

油      半湯匙

糯米粉加澄麵粉撈勻,然後加入蜜紅豆,再加入暖水後攪勻

*要用暖水,唔好用熱水,熱水會令糯米粉熟晒變一成一糰


蜜紅豆本身好好好甜,所以呢層唔使加糖


糕盤搽油,然後先放椰汁漿層去蒸20分鐘

再加紅豆漿蒸20分鐘

最後又再加椰汁漿蒸多20分鐘便完成

*用錫紙盤方法脫模

*呢個食譜做到 1斤裝 1底,唔好問我整到幾多底,係要睇自己個盤既容量
最簡單方法:如果你個盤裝到600ml水份,即係一斤裝份量
900ml水就係斤半裝份量,如此類推,我唔會知你個盤幾大可以做幾多底






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾